Derfor har jeg skjult nr

Etter mailen jeg fikk i går, er jeg veldig glad for at jeg for noen år siden fikk gjort slik at jeg har skjult nr. Det er nemlig sånn at det er 2 jenter i hele Norge som heter Stina Marie Bakken, den ene er selvfølgelig meg, også er den en annen jente som heter det.

Det som er veldig kjipt for den andre jenta, er at mange av dere som leser bloggen min, følger meg på YouTube osv ringer henne til alle døgnets tider, fordi dere vil ha tak i meg, i følge kjæresten hennes som i går sendte mail til meg. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Så folkens, kan dere vær så snill å slutte og ringe henne? Dere får ikke tak i meg uansett hvor mye dere prøver å ringe nr dere finner på gule sider og 1881, for mitt nr er skjult. Og det kjenner jeg at er godt at jeg har gjort, for herregud så ubehagelig og slitsomt å bli ringt midt på natta hver dag. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Uansett, håper virkelig dere slutter å ringe henne, og uansett respekterer at det å kontakte noen på tlf på den måten er ikke ok. Nå skal vi ut i Stavanger og gå på litt seightseeing. Det er ikke tidenes beste vær, men det får bare gå! Kl 18:00 i dag spiller forresten Per Fredrik konsert på Digitality X på Stavanger Forum, så bare å komme innom om dere vil se på! 

 

16 kommentarer
    1. Hei. Stakkars jente! Det er skikkelig bra at du skrev dette innlegget, for det må være utrolig irriterende at noen ringer sånn midt på natten!

    2. Nei, så grusomt. Er helt enig i at å kontakte fremmede mennesker på telefon bare fordi de er bloggere er helt upassende. Koselig av fans å ville snakke, men kanskje et lite brudd på privatliv. Også så trist at det er en annen tilfeldig jente som må bli oppringt av folk som tror det er deg!
      Uansett, over til noe annet. Har et spørsmål til deg som du kan ta med på ukens spørsmål eller selvfølgelig svare på her: Hvordan er det å bo i Sandefjord? Liker du byen? Lurer fordi jeg nemlig vurderer å starte på folkehøgskole litt utenfor Sandefjord sentrum om et år når jeg er ferdig på vgs, men er litt skeptisk til å flytte ut av hjembyen min som ligger litt lenger nord i Vestfold. Viktig at jeg trives der jeg eventuelt skal bo et helt år, synes jeg 🙂

    3. Du, så den house-touren, veldig fint hus! Var en smule negativ i starten, så liksom for meg et svært hus, du sa det var to deler, jeg så for meg en hel tomannsbolig jeg, haha. Men, er hele huset bare 1 etasje? Tenkte ikke på det før jeg så en kommentar på YouTube…Det er jo ingen trapper der, men det er liksom en høyde ned fra verandaen. Kan du forklare litt? Forstår ikke helt… Kan du legge ut bilder fra huset utvendig? forstår at du vil skjerme hvor du bor, men du viste jo utsikten på videoen, og du kan kanskje prøve å ta noen bilder av huset der omgivelsene ikke synes så godt?

    4. Jeg synes det er skikkelig teit at folk holder på sånn
      Elsker deg å håper du aldri slutter å blogge!<3

    5. Noe så irriterende, folk burde virkelig tenke lenger enn sin egen nesetipp , jeg ordnet meg nytt å hemmelig nummer, da det var noen som brukte nummret mitt å tulle ringte andre fra en nettside, så folk sendt styge meldinger til meg osv, å da fant jeg ut at nok er nok, å ringte til telefonselskapet å forklarte situasjon å fikk ordnet meg nytt å hemmelig nummer, så nå er det kun de jeg virkelig stoler på av venninner og familien min som har nummeret mitt 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg