I morgen drar vi!

Phew! Endelig hjemme! I dag dro jeg hjemmefra før 11 og kom hjem for bare litt over en halvtime siden. Grunnen til at jeg var i Oslo var rett og slett for å sette på nye negler, og kjøreturen tar jo evig lang tid. Så da går fort hele dagen med til å gjøre et ærend. Men, hva gjør man ikke for utseendet? 

Nå har jeg nettopp fått filmet inn en videosnutt til dere, der jeg viser hele huset til Per Fredrik og meg. Er så fornøyd med hvordan huset har blitt, og gleder meg til å vise dere! Så følg meg på bloggen i morgen, for da legger jeg ut videoen! 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Nå må jeg virkelig få i meg noe mat. Har bare spist sånn halvveis mat i hele dag, så gleder meg til å spise ordentlig middag. Også må jeg få pakket til Stavanger turen til PF og meg. Vi reiser i morgen tidlig, og det skal bli så kos! Gleder meg skikkelig til å se Stavanger, og oppleve den fine byen! Har allerede snakket med en bloggvenninne om noen tips til hva vi kan gjøre i Stavanger. Men om dere har noen flere tips, så tar jeg de gjerne imot med åpne armer! 

28 kommentarer
    1. Dere burde besøke preikestolen 🙂 Skal selv dit til høsten og gleder meg veldig 😊 Sist jeg var der var det tåke og vi så ingenting av den fine utsikten.
      Kos dere masse i Stavanger.

    2. Hei! Vivian 20 år her fra Stavanger 🙂
      Syns du bør oppleve: fargegaten, vågen, gamle Stavanger, oljemuseumet (litt i tvil hvordan det skrives da jeg har litt skrivevansker..), og bare nyte det 🙂 håper på å treffe dere! Hvor lenge blir dere? Du er så bra og stor inspirasjon 😍 Hadde vært en drøm å møtt deg og kult og sett PF og 😁

    3. Kommer selv fra Stavanger, og for ditt eget beste ville jeg ikke dratt til prekestolen. Det er utroolig mye knott og mygg som stikker bare du ser på dem..:( Jeg ville ambefalt fargegaten, kongeparken hvis du liker karuseller og dra på kjøpesenteret Kvadrat:)

    4. Dere kunne dratt i kongeparken eller bare gå en tur rundt i byen å oppleve Stavanger. Vist du trænger litt shopping anbefaler jeg Kvadrat den beste plassen å shoppe! 😊

    5. Dere må ha en veldig fin tur til Stavanger. Må ikke glemme å kjøre til Sandnes mens dere er i Rogaland. Det er en helt vanvittig fin plass. (:

    6. Hei, har vært i Stavanger før to ganger. Har ikke fått opplevd så mye der da jeg bare har vært der for å besøke noen søskenbarn. Men jeg synes Stavanger er en veldig fin by, og dere gjør rett i å velge det stedet å reise til. Jeg tror det beste er at dere tar en sightseeing og vær litt turister i eget land.
      Håper dere får en fin tur til Stavanger og kos dere masse.

    7. Jeg har familie i Stavanger og jeg syntes du bør dra til Kongeparken, gå preikestolen og dere burde virkelig ta en titt på Sola-stranden😻Det er verdens fineste strand🌅 Veldig fint der om kvelden, men det kan blåse litt der✌🏻️Hvis du drar dit, så legg ut masse bilder😘

    8. Fargegaten, gamle Stavanger og vågen må definitivt oppleves! Anbefaler også å dra en tur til en (eller flere) av jærstrendene hvis det er fint vær. Kvadrat er det største kjøpesenteret, men har ingen butikker som skiller seg noe spesielt ut. Dessuten ligger dette i Sandnes, ikke Stavanger. Kongeparken ligger vel en 30 min fra sentrum og er en helt ok fornøyelsespark. Ingen karuseller som er spesielt stor eller “skumle”. Dumt at det er meldt regn i helgen da byen er finest i solen!

    9. i Stavanger vil jeg anbefale caféen “Det lille hjørnet” i fargegaten, superkoselig kafe med kjempehyggelige ansatte og fantastisk god toast, kakao, milkshake, cappucino og kaffe lattè😊 Arkaden shoppingsenter anbefales også🛍
      Kos dere❤️

    10. Anbefaler å besøke preikestolen på det sterkeste. I tillegg anbefaler jeg dere å ta en tur innom sola, cirka 10-15 minutter utenfor Stavanger sentrum. Der ligger sola strand, en kritthvit, lang strand. Kanskje litt kaldt å bade der nå, men selve stranda i seg selv er vakker å se, så kanskje å spasere på stranden kunne vært noe.

    11. når dere er der med Stavanger kan dere besøke kongeparken! Det er en slags fornøyelsespark
      Kos dere!

    12. Har bodd 30 minutter unna hele livet mitt, men jeg har faktisk aldri skikkelig opplevd Stavanger… Skal du ha et meetup der?
      Et spm, har du akryl eller gelenegler?

    13. Kvadrat må dere besøke, kjempestort kjøpesenter! Utenom det vil jeg absolutt anbefale fargegaten hvor det er mange koselige cafeer, og imorgen 30.06 er det gratiskonsert i Vågen midt i stavager, det burde dere få med dere! Håper dere liker Stavanger!

    14. Dere burde uten tvil besøke en av strendene våre på Jæren. Sola,Hellestø,Bore is up to you. Alle er nydlige.. Spesielt hvis solen hadde vist sitt syn:)

    15. Ukens spm:
      Jeg har noen venner som sier at tørrsjampo er bra hvis hår blir fort oljete og sånt. Men så sier noen andre at det er kjempe vanskelig å vaske ut etterpå…. Har du noe kjennskap til dette? Og evt. hvilke merker vil du anbefale?

    16. Hei! Skal til Oslo en dag i sommerferien, og jeg lurer på om du har noen anbefalinger til hva jeg kan finne på i byen? Jeg reiser med mamma og søsteren min. Så helst noe som passer til en jentetur.
      Elsker bloggen din. Leser den hver dag!
      <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg