12 Ting du kan kjøpe på eBay!

Okey, jeg må bare si det; Jeg elsker eBay! Hver gang jeg begynner å titte rundt der, finner jeg alltid så mye fint, og til så sykt lave priser at det er helt utrolig. Siden dere har likt innleggene der jeg legger ut eBay innkjøp tidligere, tenkte jeg å vise dere noen av mine siste funn.

 Her er det flere ting som er bestilt rett hjem i posten for å si det sånn. Blant annet den blå jumpsuiten, den grå vesken nederst og den fluffy nøkkelringen er klikket hjem! Selfielyset har jeg kjøpt for en stund siden, og det er absolutt å anbefale! 

Jumpsuit – HER  /  Genser – HER  /  Putetrekk – HER 

Grå veske med fjær – HER  /  Sminkekost – HER  /  Sminkemappe – HER

Selfielys – HER  /  Telefondeksel – HER  /  Ballongbokstaver – HER 

Ananas deksel – HER  /  Veske med ring – HER  /  Fluffy nøkkelring – HER   

 

 

Hvilke ting likte du best?

20 kommentarer
    1. Hei, jeg vet dette ikke har noe med eBay å gjøre men jeg lurer på en ting.
      I 2013 la du ut et innlegg med en app, CocoPPa. Jeg prøvde den og jeg fikk ikke til det med å endre farge på appene. Det ble bare en ny app som kom inn på safari og såså måtte du trykke på om du ville åpne foreksempel instagram. Kanskje du kunne lage en vidio hvis du husker. Så på bilde i det innlegget at du hadde klart det da. PS: du er verdens beste blogger!!!

    2. Ja, til flere slike innlegg! Jeg er verdens dårligste på å lete meg gjennom Ebay, selv om jeg vet at de har så utrolig mye fint og billig 🙂 Så ja, jeg tar veldig gjerne imot tips! Hehe. Ha en fin dag, søte <3

    3. Stina, du sier du har en uvane med å ikke klare å stå opp av første alarm. Da har jeg et tips til deg: legg alarmen på andre siden av rommet! Da må du reise deg for å slå den av, og da er det ikke vits i å slumre. Gjerne skriv hva du synes om tipset😉 🙂

    4. Hei, elsker bloggen din! Jeg bare lurte på om du kanskje kunne skrevet et innlegg med tips/råd og erfaringer med det å bo i kollektiv 🙂 Jeg flytter snart inn i kollektiv og er litt usikker på hva jeg kan forvente meg, så jeg lurte på om du kunne gi litt råd? 🙂

    5. Vesken var stilig 🙂
      Har bestilt mye fra Ey oppigjennom årene. Siste har jeg faktisk bestilt noe fra Ali- veldig likt på Eby ,men litt forskjellig utvalg. Jeg føler det er lite nytt på Ebay. Men det er kanskje fordi jeg er der for mye, haha 😉

    6. Hei, på en av videoene dine så sa du at man ikke burde kjøpe sminke fra Kina på eBay.
      Jeg leter etter sånn leppe stift men alle var fra Kina, går det bra å kjøpe leppe stift fra Kina på eBay?
      PS: du er den beste bloggeren i hele verden😜

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg