Ukens spørsmål #115

/ inneholder spons

Hvor ser du deg selv om 20 år?
– Oi, vanskelig spørsmål! Om 20 år er jeg 43 år. Innen den tid har jeg nok et par barn, er gift med Per Fredrik og jobber med noe jeg elsker. Akkurat hva det blir er usikkert, men kanskje noe innen blogging?

Skal du ut på noen reiser i sommer? 
– Jeg skal en tur til Stavanger med Per Fredrik nå til uken. Annet enn det har vi ikke planlagt noe enda. Syns det er best å ta ting litt som det kommer, og ikke planlegge 3563 ting man må gjøre. Hehe! 

 

Når ble du blogger for nettavisen?
– Jeg ble blogger for de i februar 2015. Før det ordnet jeg alt av sponsorer og reklame på egenhånd. Men gud så deilig det er å være hos Nettavisen. De fikser alt av pengemessige ting for meg, og har virkelig gjort det mulig for meg å leve godt av blogging, så det samarbeidet er jeg veldig takknemlig for. 

 

Jeg så på snapp og da holt du en hund og da begynte jeg og lurte på om du skal ha hund?
– Det var en valp venninnen min Susanne hadde. Hun har Pomeranian hund, og den hadde hatt valper, så det var kun en av valpene til den. Så ingen hund her enda! 

Hva var det beste med å bo i Oslo? Og hva synest familien din om at du skulle flytte ilag med Per Fredrik?
– Det beste var nok at alt var rett i nærheten, og at mange av venninnene mine bodde der. Familien min syns det er veldig koselig at Per Fredrik og jeg har flyttet sammen. 

 

Hvor mange timer sitter du med bloggen hver dag?
– Det er litt forskjellige fra dag til dag. Men som regel holder jeg på med bloggrelaterte ting fra morgen til kveld hver eneste dag, og jeg elsker det! 

Hvordan legger du opp dagen din når du skal jobbe? Er det sånn at du har blogginnlegg ferdig skrevet eller har du bare planlagt om hva du skal skrive om per dag?
– Jeg skriver som regel ned en sånn halvveis plan over hva jeg vil blogge om den kommende uken, hver søndag. Sånn at jeg lettere kan begynne rett på å jobbe med innleggene jeg skal skrive hver dag, på den dagen de skal ut. 

 

Er det ditt badekar på innlegget 12 ting du kan gjøre når det regner? Hvor er det fra?
– Ja! Det er badekaret inne på badet i huset. Aner faktisk ikke hvor det er kjøpt, siden det stod her fra før av. 

Har du restylane?
– Nei. Jeg har hverken restylane, botox, silikon, eller noe av det greiene der. 
 

Når ditt ekte hår blir like langt som langt som extentionet skal du slutte med det da?
– Om jeg er så heldig at jeg mitt eget hår blir 65cm langt, så er det ikke sikkert at det er tykt nok til å kunne gå uten hair extensions. Personlig syns jeg ikke at det er noe pent med langt pistrete tynt hår. Så om det ikke er tykt og fint, slutter jeg ikke med hair exensions. Hehe! Bruker forresten hår fra Luxushair, til dere som har lurt på det. Håret jeg bruker finner dere HER

Har du noen gang hatt lyst hår? 
– For mange år siden fikk søsteren min og jeg en smart ide sammen om å bleke håret mitt. Den endte opp med at jeg så ut som en gulrot. Det så faktisk så ille ut at jeg fikk fri fra skolen av mamma, så jeg ikke trengte å gå på skolen sånn. Så ja, jeg har hatt lyst hår en gang. Pent var det ikke! Hehe! 

 

Noe du lurer på til neste “ukens spørsmål”?

60 kommentarer
    1. Kan du skrive et innlegg om “triksene” eller “hemmeligheten” til et godt og trygt forhold? Hva du syntes er viktig, og hva du mener man kan forvente av hverandre. Vet at det ikke er noen hemmelighet, hva er det som gjør at du og Per Fredrik har det så fint sammen?

    2. Når kommer du til Stavanger,bor i Stavanger og jeg vil møtte deg😃
      Hvor kan jeg møtte deg? Kan du ha et meetup,eller si et sted vi kan møtte deg eller noe sånt, PS elsker bloggen din

    3. Synes ukens-spørsmålene er så kjedelige og forutsigbare. Det er ikke din feil, for du svarer jo på de spørsmålene leserne stiller. Synes bare det er så kjedelig at leserne alltid stiller de samme spørsmålene. Det er alltid noe med per-Fredrik og deg sin fremtid, håret ditt, utseendet ditt – kosmetiske inngrep og hvordan du jobber med bloggingen daglig. Leser ikke folk dine tidligere innlegg?? Du svarer alltid på sånne spm😭 folk må jo få stille hva de vil, men ville trodd de hadde likt mer variasjon 😅

    4. Hei Stina! Du som har litt peiling på hair extension,vet du om det selges clip on deler, i stedet for å kjøpe et helt sett? Håper du skjønner hva jeg mener,hehe! 😊

    5. Hei. Du har utrolig fin blogg! Jeg lurer på om du vet hvor lang tid det tar før eBay tingene, man har bestil kommer i posten? Jeg skal bestille men kjenner nesten ingen andre som har bestilt der i fra. Så jeg bare lurte på det💖

    6. Tror du, du kunne laget en video eller et innlegg med en anmeldelse/ first impressions av NYX sine produkter???

    7. Hei Stina, jeg lurte på om du snart kunne legge ut en video av hele huset deres?😊
      Foresten jeg elsker bloggen din, YouTube kanalen din og deg.😊😃

    8. Siden du bruker extentionen ( skrev det sikkert feil) har du klypt håret ditt kort får eller er det en annen grunn til at du har kort hår?

    9. Har du en anbefaling av badeskum eller lignende fordi jeg finner ingen verken skum eller en bathbomb i butikker

    10. Hvor har du kjøpt de bildene du har på kontor/sminkerommet ditt, eller hvilket nettsted har du skrevet de ut fra?

    11. Hei Stina! Jeg har ikke litt
      Selvtillit. Og det vil jeg gjerne få!
      Har du noen tips?
      DU ER VERDENS BESTE BLOGGER!❤

    12. Bruker du enda redigeringsprogrammene som du tipset om for en stund siden pixl.com osv? Eller har du ett annet du bruker eller noen andre du anbefaler til å fikse bildene ? 🙂

    13. Har du normalt svart hår? Eller har du farget det ekte, er det sån at familien din har svart hårfarge?

    14. Blir det håret som er i mellom Hair extensions teipene ødelakt eller gjør ikke teipen noe skade på håret?

    15. for en god stund siden så jeg at du var med i musikkvideoen til pf, har den kommet ut og hvor kan man se den?

    16. Hva brukte du din første Iønn på (tenker av aIIe jobber du har hatt), Har du noen tips tiI å være mindre sjenert,

    17. Kva heiter dei tre første videoane dine?
      Kva tid bestemte du deg for og bli blogar?
      Kva klede liker du best og ha på deg?
      😘elsker deg du er best😘(♡˙︶˙♡)(๑♡∀♡๑)ʕ?ﻌ?ʔʕ?ﻌ?ʔʕ?ﻌ?ʔ

    18. Hei Stina💕 Skal bare starte med at jeg elsker bloggen din, leser innleggene flere ganger om dagen😱 Du er helt fantastisk!
      Besøker du ofte familien din i Hokksund? Og hvor lang tid bruker du fra Sandefjord og til Hokksund?
      Stå på for dette er du rå flink til😘

    19. Hei Stina! Har du noen gang prøvd snus eller prøvd å røyke?? Og hvor mange barn vil du ha?? Ps: elsker bloggen din og elsker hele deg❤️

    20. hei Stina! jeg bare lurte på om du har et bilde fra når du hadde lyst hår, å isåfall om du kunne vise oss det på bloggen?

    21. Hei Stina!
      Jeg bare ville si at siden jeg begynte å lese bloggen din har jeg både fått drømme kjæresten, mye bedre selvtillit og mye bedre stil og liv! Takk Stina!
      Hvor er det du setter på vipper?

    22. Hvis du måtte velge framfor Youtube og blogg hva hadde du valgt ??❤️❤️❤️
      Ps: Elsker bloggen din !! DU ER BEST STINA !!❤️❤️❤️🤘🏻😝

    23. Hei Stina jeg lurer på om det gjorde vondt og ta navle persing og om det finnes falske navle persing elsker deg Stina😍😘😜🤑🤓🤗😏😎

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg