Kortvarig sommerglede

Haha, er det mulig? Nå vet jeg ikke om jeg skal le eller bare være oppgitt. Da bassenget var nesten fylt opp begynte det å boble fra den ene siden, og gjett hva det var! Det var et hull det. 2 timer tok det før bassenget var ødelagt. Ble ikke akkurat den sommergleden vi hadde forventet oss. Men jaja, da er det bare å kjøpe et nytt ett da! Får håpe vi har bedre lykke når vi kjøper neste basseng..! 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Noen som vet om steder der de selger bassenger som varer minst 4 timer? Haha! 

37 kommentarer
    1. Hvis det er kjøpt på Clas Ohlson er det åpent kjøp i 90 dager. Jeg jobber der, så vet dere har bytterett til nytt hvis det er ødelagt. Det skal ikke bli ødelagt så fort.Har dere ikke kvittering kan det søkes opp. Dere kan også bytte inn i større/annet basseng og evt. betale mellomlegg. 🙂 Hvis det ikke er kjøpt på Clas, har vi flere typer der dere gjerne kan kjøpe – MED 90 dagers åpent kjøp, uansett! 🙂 Håper dere får byttet eller ordnet nytt 🙂

    2. Det kan være at det har kommet en flis i bassenget på grunn av at det står på verandaen, jeg ville lagt en pressening eller noe lignende under. Da tror jeg det vil holde lenger. 🙂

    3. Kan spørre venninna Mi hun har et basseng som ligner som har vart i 2 år og fortsatt ikke øderlagt. Jeg er super fan du og en annen venn av meg er nesten naboen din og du er drit kul😍😍😍😍😘😘😘😘

    4. Huff da. Det var kortvarig lykke, ja. Aldri prøvd ut slikt basseng. Bedre lykke neste gang 😀 Gøy å plaske rundt på terrassen 😀

    5. Stakkars dere.Jeg vet hvordan det er😕
      Jeg har bursdag i dag så å lese dette gjorde at jeg bare vil bruke alle pengene jeg fikk til bursdag får å kjøpe et nytt basseng til dere🤗Får jeg vet at dere sikkert har jobba får hare livet

    6. Hei Stina! Jeg lurte på om du hadde noen shopping/spise tips? Jeg skal snart til Oslo og lurer på hvor det er best å shoppe og der de har best smoothies o.l:)

    7. Jeg så at de hadde mange basseng på br leker hvis du drar innpå nettstedet det finner du sikkert noe du liker

    8. “Jaja, da er det bare å kjøpe ny da”!
      Du måtte si noe sånt ja.. For å hva da- understreke at du har muligheten til å kjøpe flere basseng uten å engang tenke over det?
      Ble fast leser av bloggen din for et par uker siden, og litt skuffet når du viser deg fra den siden, at du har behov for å “vise” at du har råd liksom.. Er jo sånn godeste Sraad holder på, og hun mottar (ikke overraskende) massiv kritikk for det..

    9. på biltema har de alltid mange store og mellom store bassenger. anbefaler å kjøpe et basseng man ikke må blåse opp, men som er av stenger og “stoff” vis du skjønner hva jeg mener. eller så kan du jo bare fikse en tilhenger eller en pickup bil, og legge plast teppe ( sånne de selger på f.eks biltema) legg bare plasten i pickupen eller tilhengeren, så har du et basseng!! haha

    10. Shiit ! Stakkar:( men du kan få av meg, siden vi flytta til Sandefjord på bursdagen min, bor eg veldig nerme deg!🤘🏻. Gleder meg til å treffe deg!🙈

    11. Faren min kjøpte i forrige uke et basseng fra en nettside som heter mspa.no . Vi kjøpte det billigste der. Det er et oppblåsbart boblebad, så det kostet opp mot 5000 kr, men det har holdt fram til nå! Det er plass til 4 voksne eller 6 barn i det. Vi er veldig fornøyd med det. Det spørs hvor mye du får i bassenget, avhengig av hvor mye du vil bruke på det, fordi jeg vet det er litt dyrere bad der, med mer ting i. Håper dere får brukt reklamasjon på bassenget! 🙂

    12. Kan dere ikke lappe det? Siden det kom bobler ser dere jo hvor hullet er? Eller så burde dere jo reklamere på det, ikke vits å bare kjøpe nytt med en gang 😉

    13. Hadde alltid slike basseng da jeg var barn, og veldig mange av de begynte å lekke som følger av hull. Har dessverre ingen tips.
      Forresten, har dere ingen naboer i nær omkrets, og ingen innsyn fra der det bor folk? Herregud, da hadde jeg solt meg toppløs ass! Og hadde jeg fått et slikt basseng til å funke, ville jeg hatt sex i det 😉 Haha, eller ligge naken i det 🙂 Såå deilig!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg