Endelig begynner hagen å bli ferdig!

I dag har jeg virkelig fått testet ut mine grønne fingre! Jeg har nemlig plantet en haug med blomster i hagen, og freshet opp i alle blomsterbedene i hagen. Først begynte jeg dagen med å dra på Plantasjen, og der handlet jeg inn et par rosebusker, et par hortensiar, og et par georginer. Og en haug med krydderplanter. Altså her snakker vi basilikum, tomater, mynte, gressløk, sitronmelisse og oregano. Så nå har jeg urter til alt ifra eggehakk med gressløk til mojito

Deretter bar det rett hjem og plante alt sammen i bedene. Noe som jeg var veldig glad for at jeg ringte moren min på morgenen for, hvis ikke hadde jeg virkelig ikke hatt peiling på hvordan jeg skulle plante alt. Men det gikk overraskende bra, og nå har jeg fått plantet alt sammen! Og det har blitt så fint!

Det stod en del planter og blomster fra før av, som hadde dødd i løpet av vinteren. Så det var litt av en jobb å få opp de også! Heldigvis har jeg en sterk kjæreste som gjorde mesteparten av den jobben. Hehe!

Kjenner jeg gleder meg veldig til disse rosene begynner å blomstre. Da blir de så fine! Mamma hadde helt like hjemme hos seg, og det var favorittstedet mitt å ta bilder. Hehe!

Er også så heldig at jeg har en gigantisk peonbusk i hagen, med super fine rosa blomster på!

Ble det ikke fint? Jeg er i alle fall veldig fornøyd med hvordan hagen begynner å bli!

14 kommentarer

Siste innlegg