Plutselig voksen!

I går var jeg på en skikkelig rundtur i både Hokksund, Drammen og Åmot. Først måtte jeg fikse alt dette med håret mitt, så da var det først innom mamma og pappa og gjøre klart håret, også rett ned til Susanne for å sette det på. Jeg fikk også hentet siste rest av tingene mine som stod igjen hos mamma og pappa, så nå har jeg faktisk flyttet 100% ut hjemmefra.

Litt rart å tenke på, men samtidig veldig deilig også! Plutselig er jeg helt voksen liksom. Mann og hus, og nå mangler det jo bare barn. Er det ikke det de sier? Er i alle fall det jeg har fått høre sikkert 3535 ganger siden vi kjøpte huset. “Når kommer barna a?”. Vel, jeg kan love dere at det blir ikke før om en god del år. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

På vei hjem til Sandefjord tok jeg en tur innom Drammen for å møte Victoria. Vi har ikke sett hverandre på altfor lenge, siden hun har hatt masse eksamener, og jeg har holdt masse på med flytting. Så det var veldig koselig å sees igjen! Vi tok turen innom både Pigen for å spise, også til Starbucks for litt kaffe. Der jeg fikk tidenes mest sjokoladefylte kaffe. Altså, den var så full av sjokolade at jeg ikke engang klarte å drikke den. Haha! 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Nå skal jeg sette meg ned å planlegge uken som kommer. Denne uken har jeg skikkelig lyst til å komme meg ordentlig tilbake på treningssenteret, etter at jeg har hatt en litt for lang pause derfra nå. I tillegg skjer det noe spennende på onsdag, som jeg kan fortelle dere litt mer om senere! 
 

11 kommentarer

Siste innlegg