Slik er mitt naturlige hår!

// sponset

I dag har jeg vært hos Susanne og satt på helt nye tape extensions, og herregud så sykt mye finere jeg føler meg nå! Håret jeg hadde frem til nå følte jeg at var alt for kort, så nå er det tilbake til 65cm, og deilig er det! Før jeg dro i dag morres knipset jeg litt bilder av hvordan håret mitt ser ut, uten hair extensions.

Så jeg kunne vise dere en update på det, pluss gi dere et lite tips. Mange av dere spør nemlig om hvordan jeg får extensions til å se så ekte ut, og trikset er rett og slett å tynne ut det naturlige håret. Så om du lurer på hvorfor mitt naturlige hår er så pistrete nederst, så har du grunnen der! 


Nå har jeg også farget håret mitt svart, siden jeg ville ha litt forandring. Syns det er så fint med svart hår nå som det er sommer, og man kan være litt brun. Hehe, nå må jeg virkelig ikke glemme selvbruneren, om ikke kommer jeg til å se veeeeldig blek ut! 

Håret mitt er forresten fra Luxushair. Har brukt tape extensions fra dem siden november, og kunne ikke vært mer fornøyd! Håret jeg bruker finner du HER. Jeg bruker forresten 3 pakker, i lengden 65cm og fargen #1 black.

20 kommentarer
    1. Hei Stina. Hvorfor går du ikke med ditt naturlige hår jeg synes du er kjempe fin med ditt eget hår. 😊

    2. Hvor høy er du fordi du ser veldig høy ut
      Men du sure selv at du er lav men det ser ikke sånn ut.
      Elsker blogger din og YouTube canalen din men kan du legged ut there videor oftere
      Fordi jeg elsker videone dine å deg og personlighten din jeg blir så glad Om du svarer meg love you stina

    3. Hei Stina.
      Du har et utrolig nydelig ansikt, det dekkes til når du skal ha alt det falske håret hengende i veien. Uff, du som er så pen

    4. Åååå Stina du har kjempefint hår når du ikke bruker du ikke bruker extensions. Det natulige håret dit er jo såå fint

    5. Det er ikke så mange norske jenter som kler svart hår, men det gjør absolutt du!
      Og når det gjelder extensionene, så trenger du ikke nødvendigvis det sidne du både har langt nok og fint hår fra før, men det ble veldig fint det også! 🙂

    6. Hei. Jeg leste et innlegg her om dagen der det sto at du veide ca 44-45 kg. Også hadde folk søkt opp høyden og vekten din, og de sa at det var unaturlig å veie det. Du er jo 160m og det er jeg også. Jeg er elleve, og du er 23. Og jeg veier ca 40-41 kg. Og du er voksen og jeg er barn. Så det vil si at du veier akkurat passe. sorry for at dette ble en veldig random kommentar. Jeg elsker bloggen din, og du er mitt forbilde! Du hadde veldig fint hår😄 Men ikke for å være frekk, men det er litt mer Stina og ha så langt hår, som med hair extentions. Men du hadde fått veldig langt hår da😊👌🏻

    7. Hei! Du e veldig pen, men e syntes du kan ta litt kortar extesion (e skreiv det vel feil tru eg) men uansett syntes eg det ser litt feil ut att du ha så langt (extesion) hår! Du kunne jo bruka litt kortar!?:;)) men du e fin da!
      Eg syntes itte du ska klage du e lav! Fordi de e massevis tå lave folk her i verda!;) itte stygt meint altså!!:):) vis det e nokon som e lave, så fortell kor gammal du e+ Kor høg du e!! E lika itte att folk sei dei e lave!! For de bli liksom som skryting!- e synest att de e positivt å vera lav!:)

    8. Inga: hei, det er litt frekkt og si at man skryter når man sier at men er lav!! jeg er lav selv faktisk lavere enn en 3 klassing og jeg begynner snart i 7 liksom. fordi man sier at man er lav så betyr ikke det at man skryter noen blir faktisk ertet og palget av IG være lav! Mange av guttene i klassen min kaller meg stygge ting som din lille knott osv… Men i vært fall det jeg mener er at man skryter ikke bare fordi man sier at man er lav

    9. Jeg synes faktisk at du kler det naturlige hpret ditt best. Du får bestemme selv altså, men med uten extetions ser du mye eldre og mindre fjortis-aktig ut!
      Ha eg flott uke videre. Klem <3

    10. Hei Stina!
      Du er sjikkelig god til og lage ideer til bloggen!
      OMG du er så god at jeg ser på bloggen din 4 ganger om dagen!!
      Håper du rekker og sjekke bloggen min, og jeg hadde sat sjikkelig stor pris på om du komenterte hva du syntes om den.
      MVH din største fan ( vedder på at mange alered har skrivd ” din største fan”
      Men jeg er din største største største fan!!!
      PS det fineste huset ever!!!!

    11. Søte Stina! Hvorfor går du ikke med ditt naturlige hår? Ikke det at du ikke kler det andre får det gjør du, men du er så utrolig fin med ditt naturlige hår❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg