Ganske surrealistisk å tenke på

I går var vi på en råbra konsert! Vi fikk se både Ghost B.C og Iron Maiden. Jeg har vært fan av Ghost veldig lenge, så det var veldig stas å se de i virkeligheten! Men herregud, så sinnsykt mye mennesker det var i Telenor Arena. Tror de var ca 20’000 stk. Jeg fikk helt sjokk over hvor mange mennesker det faktisk er.

Vi satt på tribunen, så vi så ned mot alle som hadde ståplasser, og det var så mange mennesker at alle så ut som små maur. Enda mer mindfuck og surrealistisk å tenke på at det faktisk er så mange mennesker som ser hver eneste snap jeg legger ut på mystory. Haha, det setter virkelig et “ansikt” på alle tallene. 

Men nok om det, konsertene var sinnsykt bra. Selv må jeg si at jeg likte Ghost best, da jeg liker musikken dems best. Men Iron Maiden er jo veldig ikoniske, så det var veldig spesielt å se deg og! Dette er jo første gang jeg har vært på en skikkelig stor rockekonsert, med flammeshow og hele pakka. Så det gjorde det ekstra gøy! 

La forresten ut noen videosnaps som dere kan se på mystory’en min, der jeg viser litt fra før konserten, og fra selve konserten! Heter forresten stinablogg på snapchat.
 

4 kommentarer
    1. Hei! Hva synes du jeg kan kalle min blogg? Jeg heter selv Kristine. Finner liksom ikke på et fint bloggnavn.
      PS. Elsker deg!!😍😍❤️❤️💖💖

    2. Har ikke med tema å gjøre, men hvordan klarer du å hete .blogg.no på fb? skrev du liksom stina som fornavn og blogg greiene som etternvan? det funka ikke på meg 😛

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg