Bildene som aldri kom på bloggen!

Når jeg skal ta bilder til bloggen, er det virkelig ikke alltid at ting går som det skal. Midt i den “perfekte” poseringa, må jeg plutselig nyse, eller så får jeg skikkelig latterkrampe. I løpet av tiden, blir det en god del bilder som aldri kommer inn på bloggen, helt til nå. Nå er det på tide å vise frem bildene som alltid ble plukket vekk! 

Altså.. Whaat?

Kunne jeg sett mer trøtt ut?

 

Altså, jeg lover deg, katten min er søt. Bare ikke på bilder. SAMSUNG CAMERA PICTURES

Etter ansiktet mitt å dømme hadde nettopp Per Fredrik sagt et eller annet morsomt og drøyt! 
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

øøøh?

Rett før nysen der ja!

Aner ikke hvorfor jeg følte for å gjøre dette 

Meg når jeg prøver å forklare noe til fotografen

Meg klein som f fordi folk glaner

Ehm, nei ikke sånn Per Fredrik

AAaaaah

Når jeg midt i bildetakingen føler for å skifte kanal på tven

Litt drittlei IKEA

 

Nå håper jeg dere fikk en god latter, av hvor lite glamorøs jeg kan være. Eller, skal ikke skryte på meg at jeg er så utrolig glamorøs til vanlig da eller. 

27 kommentarer
    1. Lo godt av kommentaren din om katten, hehe 😀
      Har også en katt, han er 3 år, langhåret svart og hvit, ganske grisk(sluker alt) når det kommer til mat, men har god forbrenning og det er så morsomt å se på alt det rare han finner på :p

    2. Haha, takk for bildene 😛
      Jeg fikk virkelig en god latter, men du er bare søt da Stina 😀
      Gøy å se sånne bilder også syns jeg 😀

    3. Hei Stina 🙂
      Altså, hvor skal jeg begynne. Jeg elsker bloggen din, den er liksom så ekte og jeg liker absolutt hvert eneste innlegg du poster. Akkurat nå ligger jeg i sengen og er syk og når jeg ikke er helt i form går jeg alltid på youtube og ser på youtube filmene dine, hehe!
      Du er bare så fantastisk herlig at det skulle ikke vært lov. Du er så ekte, elsker at du nesten er den eneste på blogg.no som ikke har lagt deg under kniven eller noe som helst. Og jeg er så glad for det. Du tenker i det minste med hode og ikke mer ræva som de fleste andre på blogg.no gjør.
      Kunne ønske jeg fikk muligheten til å komme til sandefjord (jeg bor i Porsgrunn, ikke så veldig langt unna) og bare tatt en kaffe med deg, for jeg syntes alt du driver med er så sinnsykt spennende, i tillegg så er du så flink til å komme med så mange ideer. Jeg er en jente på 20 snart 21 og sliter veldig veldig med selvtillit og har noen små deprisjoner noen ganger. Så kunne du kanskje skrevet et innlegg til meg/andre jenter som sliter med det samme. Komme med noen tips osv. Hadde vært morro å få litt nye ideer om hva som kan hjelpe. Jeg går jo til hjelp nå får å få bedre selvtillit osv, men liker å høre andre ideer og ikke bare råd og ideer av tanten min (som jeg snakker med).
      Dette ble veldig langt men jeg håper du kan svare meg for det hadde jeg satt skikkelig stor pris på.
      Ha fortsatt en fin kveld og kos deg videre i det fine huset deres. Love you <3

    4. Hahaha for noen morsome bilder 🙂
      Elsker slike innlegg så det må du lage flere av
      <3 elsker bloggen ig YouTube kanalen din kjempe mye for du blogger så sinsykt bra og du legger ut så sinsykt bra videoer på YouTube 🙂

    5. Hei stina!
      Jeg lurer litt på om du skal ha katten din i det nye huset(som forresten er dødspent!) eller skal katten din bo hjemme hos mammaen og pappaen din?

    6. Hvor er den rosa pysjbuksa og den hvite pusegenseren fra? 😍 I såfall, er det lenge siden du kjøpte det?

    7. første bloggern jeg har sett som tørr å by på seg selv med alle typ bilder av seg selv!! u go guurl

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg