Snart 20’000!

Tusen takk for alle koselige tilbakemeldingene på det forrige innlegget jeg la ut, med bildedrysset fra stuen vår. Var en del av dere som spurte om vi skulle henge opp litt bilder og gardiner etterhvert, og ja det skal vi. Vi skal ha gardiner på vinduene bak sofaen, men på de andre vinduene tror jeg ikke at vi kommer til å ha gardiner. Når det kommer til bilder er dette noe jeg føler at man må ta etterhvert, når man har fått “bodd seg litt til” som min mor så fint kalte det. Da finner man bedre ut hva slags bilder man vil ha, og hvor man vil ha de. Men, det er sånt som kommer etterhvert!

Nå har jeg nettopp vært innom Plantasjen og hvaltorvet (kjøpesenteret i Sandefjord) og har fylt opp kontor / sminkerommet mitt med litt pynt, så nå begynner det endelig å bli ferdig også. Det er rart, men så fort jeg fikk opp bildene på veggen her inne, ble rommet mye større. Enda jeg har satt inn både en svær plante og noen små blomster. Tydeligvis en rar harmoni ting som gjør at det blir sånn. Tenkte uansett å vise dere rommet i video på onsdag, så da kan dere jo se det da!

Uansett, nå skal Per Fredrik og jeg snart begynne på lørdagskosen. Med godteri, tv og full avslapping. DET skal bli digg det! Spesielt etter at jeg som dere kanskje så på snapchat, løp 5 km på morgenen i dag, og har holdt på rundt i huset i hele dag. Apropo snapchat, nå er det snart 20’000 av dere som følger meg der. Så det er veldig stas!

Elsker også at jeg kan spørre dere om forslag til innlegg dere vil lese, også kommer dere med massevis av fantastiske forslag. Tenkte forresten også at jeg kunne vise litt bilder fra snapchat den siste tiden. Prøver å legge ut litt selfies + hverdagsinnlegg, så det er bare å følge meg om du vil! Heter “stinablogg” der forresten!

 

16 kommentarer

Siste innlegg