Ukens spørsmål #112

Hvor mye penger kostet huset?
– Jeg hadde egentlig ikke tenkt til å skrive så mye om det på bloggen. Men siden både Drammens Tidende og Sandefjordsbladet allerede har skrevet om det, kan jeg like greit skrive det her. Selve huset kostet 5,7 mill og med all oppussingen vi har gjort + omkostninger har det kommet på rett over 6 millioner totalt. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
 

Jeg har svarte hår på armene mine, og har veldig lyst til å ta dem vekk, siden jeg ikke syns det er noe fint. Har du tips til hvordan jeg kan barbere dem vekk, og om det er noe spesielt jeg må tenke på?
– Selv fjerner jeg håret på armene mine, fordi jeg slet med samme problem. I begynnelsen barberte jeg de, men det er veldig stress da det vokser veldig fort tilbake. Så etter en stund begynte jeg heller å epilere de. Det tar litt lengre tid, og gjør litt vondt, men da trenger man kun å gå over armene hver 2. – 3. uke. Så jeg vil definitivt anbefale å investere i en epilator. 

 

Kan du lage en ny morgen rutine eller en kvelds/natt rutine i det nye huset?
– Det kan jeg gjøre! Må bare komme igang med å bo litt her først. Hehe!

 

Kan du legge ut bilde av uteplassen osv når det er ferdig?
– Hmmm.. Må se ann hvordan det blir, fordi jeg ønsker ikke at noen skal kjenne igjen hvordan det ser ut her, da vi ikke ønsker at uvedkommende skal komme hit. Men jeg har lagt ut innlegg med bilder av terrassen, som du kan se HER

 

Har dere ikke gjesterom, hvis dere får overnattingsbesøk av familie osv?
– Vi hadde egentlig tenkt til å ha det. Men vi droppet det, og brukte heller det rommet som treningsrom. Det er begrenset hvor ofte man har overnattingsbesøk av familie, da de kun bor litt over en time unna, og heller kjører hjem om kvelden. Men vi tenker å kjøpe inn sånn oppblåsbar seng i tilfelle vi skal ha overnattingsbesøk noengang. 

 

Har dere kjøpt det sammen?
– Ja. 

Kan du ha sånn at du leier et lokale i Oslo, eller noe sånt og selger noen av klærne dine?? Da kunne vi jo møte deg!
– Oi det var smart! Men nå ga jeg bort veldig mye klær til Fretex da jeg flyttet, så det blir nok ikke med det første at det blir noe “kles-salg”. Men kanskje etterhvert!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
 

Visst ikke du hadde vært sammen med PelleK, hadde du fortsatt bodd i den leiligheten i Oslo eller hadde du flyttet uansett?
– Jeg hadde nok flyttet ut derfra etterhvert uansett. Naboene i den blokka var helt ærlig helt grusomme å bo rundt. Da mange av de bråkte, ruset seg og var ekstremt truende. Ville aldri trodd at det skulle være så skummelt å bo på Frogner, men den gang ei. 

 

Jeg bare lurer på hvordan livet ditt var når du var ung? Var det fart og spenning hele tiden, eller skjedde det mer når du ble voksen? Har du de samme gamle vennene dine fra videregående eller er du med de “nye” vennene dine? 
– Jeg var veldig sosial da jeg var yngre, og var stadig vekk ute og hadde det gøy. Festet også mye mer før, enn hva jeg gjør nå. Nå foretrekker jeg å ta et par glass vin og sitte i armkroken til Per Fredrik, fremfor å dra ut på byen. Det er rart å si det, men jeg føler nesten jeg har vokst fra det å ville dra ut å feste. Når det kommer til venner er jeg både med de jeg ble kjent med på videregående, men også de jeg ble kjent med da jeg bodde i Oslo.

 

Utrolig fin jumpsuit! Hvor er den fra?
– Ja, er den ikke fin? Jeg elsker den! Du finner den HER

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Om det ikke hadde vert for kroppspresset, hadde du trent så mye som du gjør idag?
– Helt ærlig så kjenner jeg ikke på så mye kroppspress. Vet ikke om det er fordi jeg begynner å bli voksen, og ikke går på skole eller whatever. Men jeg trener rett og slett fordi det er bra for kroppen, og da føler jeg meg sunn og frisk!

Hvor er speilet og lysene fra?
– Begge er fra IKEA. Speilet finner du HER, og lysene finner du HER

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jobber Per Fredrik hjemmefra?
– Jepp! Vi begge jobber hjemmefra. Han har studio i den ene delen av huset, og jeg har kontor i den andre delen. Veldig deilig at vi endelig bor sammen, så vi kan være med hverandre når vi ikke jobber. 

 

Siden dere har to kjøkken osv. skal dere liksom ha en del av huset vær på dagtid, og å kjærestekos sammen på kvelden?
– Nei. Det ene kjøkkenet tilhører studiodelen, og er bare sånn lite ekstrakjøkken som Per Fredrik bruker litt på dagen. Men det kjøkkenet vi faktisk bruker er i hoveddelen av huset. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

Noe du lurer på til neste “ukens spørsmål”?

 

 

PS; give away på facebooksiden min HER, der du kan vinne alt på bildet under!  

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

46 kommentarer
    1. 6 million kroner!! Tjener du så masse på bloggen? Betalte dere alt eller delbetaling ? Veldi fint hus 😄

    2. Hvem ble vinneren av den krølltang give awayen på instagram, som du hadde for en stund siden? Kan du lage en mixed makeup challange? Elsker bloggen din<3

    3. kan du legge ut artiklene som de skrev om dere da dere hadde kjøpt huset? vi som ikke abonerer får ikke sett de..

    4. Kan du lage en video om motivasjon til trening?
      Sliter med å starte men vil komme i bedre for.
      KjempeKult hus!!!:-D

    5. Jeg skjønner ikke helt? Når er det du legger ut videoer? Jeg vet at du legger ut hver onsdag og jeg trodde at du hadde sluttet å legge ut på lørdager. Men når jeg går inn på YouTube kanalen din så ligger det plutselig noen videoer der som ikke har havnet på bloggen.

    6. Har du noen sminketips til de med fregner? Har veldig mange fregner, men de blir ofte borte under foundationen og sånn..

    7. Hvor stor er hagen deres og hvilken side av Sandefjords bor dere? Bor dere ved skagerakk skole siden eller andre siden hvor den store jotun fabrikken er

    8. Hei! Kan du ha en slik hus-tour, slik som med den “visningen” i leiligheten din? Huset ser kjempe fint ut bare av det lille jeg har sett!❤

    9. HEIIAAA, elsker bare bloggen din! Vil også kjøpe hus en dag, måtte dere ta lån????syns det virker så sykt vanskelig. mamma og pappa har det, hehe. <333 elsker deg stina

    10. Heiiia søte deg!
      Du er en helt fantastisk person, å jeg bare digger deg ! <3 utrolig fint hust, har også s lyst på hus når jeg blir stor ! Men det var jo sinnsykt dyrt !! måtte dere ta opp lån eller hvordan funker det?
      DIGGER DEG <<3<3<3<3

    11. Hei 🙂 moro at dere har kommet til Sandefjord! Har sett dere et par steder de siste dagene, deree er kjempe skjønne!!

    12. Huset ser såå fint ut! Kjøkkenet er helt nydelig, kan du gjøre en “home decor” haul av pynte tingene du kjøper til huset?
      Ha en fin dag!

    13. Hei! Vil bare si at jeg eeeelsker bloggen din😊 men jeg lurte på om du kunne lage et innlegg/YouTube-video hvor du viser fram mye (eller alt, kanskje litt mye, men) av klærne dine å sier hvor de er kjøpt og sånt, du har så mye fint?

    14. Hei, jeg lurte på om du har det travelt i hverdagen og hva du gjør? Eller er det bare å blogge og that’s it?

    15. Hei, eg lurte på hva som er vanlig ventetid for å få pakken fra EBay!! Eg har venta i ca.4uker! Å begyner å bli litt engstelig for om eg får pakka i dett heletatt😑

    16. Hei! Vil først bare si jeg elsker blogger din og hele deg 😀 jeg lurer på noe som kanskje en privat, men lurer på hvorfor du har sånne røde streker tvers over magen? Ser de på omtrent alle magebildene. Kanskje du har operert noe og ikke vil si det. Men lurt på dette veldig lenge 🙂 veldig glad om du svarer! Hilsen stor fan <3

    17. Etterhvert kunne du ha skrevet om noen fine steder i Sandefjord? Synes det er så fint i Sandefjord 🙂

    18. Hei Stina. 🙂 Har du noen gang vurdert å bli vegetarianer/veganer? Såfall, hvorfor, hvorfor ikke? Hadde vært artig å hørt hva du tenker om det. Du snakker ganske ofte om hvordan “tester” om sukker og slikt lurer oss, og at mye av det ikke er sant, men visste du at det er akkurat slik i kjøttindustrien også? Les deg litt opp, anbefaler det virkelig.
      (Prøver å ikke være en sånn plagsom vegeterianer/veganer som tvinger andre til å gjøre det de gjør, men kunne tenkt meg se deg gjort et innlegg om dette.)
      Her har du en veldig fin video som forklarer godt:
      https://www.youtube.com/watch?v=L8KPpeNK5fU
      Fortsett med den gode bloggingen, og håper jeg ser deg gjøre et innlegg om dette! 🙂
      -Stine

    19. Er det 2 etasjer??
      PS: du er super pen og en bra blogger!❤️ Du inspirerer meg til å trene enda mere!😽

    20. Hei Stina.
      Jeg er 14 år og har ganske lyst til å begynne å trene egentlig bare fordi jeg vil ha bedre helse. Jeg har prøvd å trene hjemme, men jeg mister motivasjonen veldig lett, og vet ikke hvilke øvelser jeg bør gjøre for å få muskler på magen, men også trene resten av kroppen.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg