Enkelt og genialt hårtriks!

Okey folkens, nå har jeg et genialt tips jeg vil dele med dere! Dette er noe jeg gjorde for lenge siden, men av en eller annen grunn har glemt bort. Men nå forleden begynte jeg å gjøre det igjen, og jeg plutselig husket jeg hvor genialt trikset er! 

Trikset er nemlig å føne håret med kaldluft. Da blir håret helt sinnsykt mye mykere, og det floker seg ikke like lett. Det tar selvfølgelig litt ekstra tid, siden du bruker kaldluft fremfor varmluft på hårføneren. Men til gjengjeld får du silkemykt hår, som ikke har blitt frizzy av føningen. I tillegg sparer du håret for varmeslitasjen som kommer fra føningen. Genialt ikke sant?

PS; Det er ikke alle hårfønere som føner kaldluft. Så jeg anbefaler dere å sjekke dette nøye før dere går til innkjøp av en ny hårføner. 

7 kommentarer
    1. Til ukens spørsmål:
      – om det ikke hadde vert for kroppspresset, hadde du trent så mye som du gjør idag?)
      – om du hadde fått barn, hva vile du kalt di???
      – kan du ha sånn at du leiger et lokale i Oslo, eller noe sånt og selger noen av klærne dine?? Da kunne vi jo møte deg!!!
      Elsker deg Stina❤️❤️❤️❤️💋👍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg