Nå har endelig tingene mine kommet!

Nå har endelig tingene mine kommet til huset! Fetteren min Magnus og vår felles kompis Alex, var nettopp innom med alle tingene som jeg hadde fra leiligheten. Og det var ikke bare litt for å si det sånn! Herregud, hele garderoberommet og kontoret er stappfullt! Nå er det egentlig ganske kaotisk i hele huset, siden vi har pusset opp så sykt mye. Så nå er det frem med vaskedama attituden, for nå skal det shines opp! 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Litt klær sa du??
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Litt bedre bilde av kjøkkenet. Skal forresten bytte ut mikroovnen, da vi hadde fått den i feil farge. Men ellers begynner det endelig å bli ferdig. Wiiii! 
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

En liten selfie på treningsrommet. Her skal vi ha tredemøllen, tv som vi kan se på mens vi jogger, og litt forskjellig treningsutstyr. 
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Skal prøve å pakke ut så mye som mulig av eskene og posene også. Så nå skal det drikkes kaffe, for det trengs! Ønsk meg lykke til! PS; Unnskyld hvis det blir litt lite oppdateringer og mye interiør snakk. Det er så sinnsykt mye å gjøre her, men så fort alt er ferdig blir det mer og mye bedre oppdateringer enn noensinne. Så det er bare å glede seg! 

26 kommentarer
    1. Hei Stina, jeg syns det er kjempe gøy å følge med på att du flytter, tror du att du kunne ha laget en vlogg eller filma hele huset når du har flytta in?

    2. Jeg synes at det er gøy at du snakker om huset deres nesten hele tiden😉 Kjenner at jeg gleder meg noe vilt!😂😙

    3. Hei Stina! Lurer på om du kan skrive et innlegg om neglene dine? Kanskje ha med litt om hvordan du har hatt de tidligere? Vurderer å ta på gelenegler eller akrylnegler selv, men er ikke sikker på hva som er best…
      Fin blogg forresten! Huset deres ser ut til å bli veldig fint:)

    4. Det er veldig hyggelig å se hvordan du oppdatterer huset ditt. Fortsett med det 😃
      Ikke som de andre bloggern, dem tror at det er bare dem som har kjøpt hus. Stå på stina 👍

    5. Hei Stina ☺
      Eg lurte på om du kan lage ein “house tour”
      video til onsdag på Youtube.Ser ut til att dere
      har kjøpt masse fine ting. Bare hvis dere
      blir ferdig til onsdag. DET VAR BARE EIT TIPS
      ☺☺☺☺☺ ELSKE DEG STINA ☺☺☺
      Hilsen Hedda på 12år ☺

    6. synes det er gøy med mye interiørsnakk, så bare kjør på! Huset ser kjempefint ut, dere er heldige 🙂 gleder meg til å se mer av det.

    7. I den videoen 10 ting du synes er klient, hvilken neglelakk er det du bruker? for en fantastisk nydelig farge

    8. Ååå, ikke tenk på at det er mye interiør snakk, er så spennende å følge med Stina! Kjenner jeg blir skikkelig missunelig på deg – huset ser nydelig ut. Tenker på det litt som en motivasjon å jobbe mye, for så å kanskje oppnå det samme som deg en dag. Kjempe fin treningstights og foressten, du ser nyyydelig ut!!

    9. Synes det er helt greit at du poster masse om huset, det er veldig spennende og følge med på. (:
      Og huset blir såå fint! Gleder meg til og se det når det er helt ferdig!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg