Disse møblene har vi kjøpt til huset!

På lørdag gjorde Per Fredrik og jeg storhandel på IKEA, og kjøpte inn absolutt alt av møbler til huset vårt. Eller, med unntak av garderobeskap og ting til kontoret mitt, fordi det kjøpte vi tidligere forrige uke. Men ja, vi fikk kjøpt inn alt av møbler til hele huset, og jeg er så spent på å se hvordan alt blir når det blir ferdig. Gleder meg som et lite barn gleder seg til julaften, med å flytte inn. 

Som jeg lovet i går skal jeg vise dere et par snekpeaks av tingene vi kjøpte! 

Vi kjøpte likt bord, bare i hvitt. Med grå stoler til. Ah, blir så fint! 

Kjøpte også to av stolene som er bak den Per Fredrik sitter i, som vi skal ha forran utsikten mot havet. Blir så deilig å sitte i de stolene mens jeg blogger og ser ut mot havet. 

Kjøpte lik sofa som denne, bare i hvit med svarte ben og litt større. Stuen vi har en ganske stor, så vi må virkelig ha stor sofa! 

Etter 5 timer på IKEA stod vi da med 9 stappfulle traller med møbler, som nå er blitt sendt hjem til oss, og blir levert i morgen. Så i morgen skal jeg til Sandefjord i huset vårt, også skal vi sette opp alt av møbler. Kommer til å bruke hele morgendagen + onsdag og fredag på å sette sammen møbler. For jesus christ, vi har kjøpt sykt mye møbler! 

Husk å følge meg på snapchat “stinablogg”. Der legger jeg ut en del videoer fra hele flytteprosessen, så da er det bare å følge med! La forresten ut noen videoer i stad der jeg viste hvor kaotisk det er i leiligheten nå som jeg pakker. Apropo pakking, nå må jeg fortsette å pakke ned tingene mine! 

28 kommentarer
    1. Herregud stina!!😍 Gleder meg til dere flytter inn!!❤️ Gleder meg sykt til å se huset deres!❤️ Kos dere😘

    2. Det får man si 🙂
      Det var virkelig mye møbler, men det blir nok kjempebra 🙂 Det lille sneak peaket lover godt altså 🙂
      Pakk i vei til krampa tar deg og god kveld 🙂

    3. Hei 🙂 må bare fortelle deg noe om det bordet… :):(Vi har samme bord som dere har kjøpt, i den svarte varianten. Hos oss flasser lakken på bordet av, og blir veldig stygt :/ vi måtte ta det av å lakkere bordet på nytt;)

    4. Hei❤️ Kan du pleace ha en FLYTTE VLOG,
      jeg elsket den første du lagde. Bare for å si der
      de gråe stolene dere kjøpte eg kjempe gode og sitte i
      har sonne i huset jeg bor i😘
      Elsker dei likke mye som videoene dine håper du for det
      fint i det nye huset❤️😘💖
      (PS: kan du vær så snill og svare det er første
      gang jeg skriver en kommentar)

    5. Jeg og typen har selv akkurat kjøpt hus og skal møblere dette. Veldig morsom, men krevende prosess! Ikke minst dyrt, jeg lurte litt på hva deres budsjett var på? Kanskje et personlig spørsmål.. Veldig fine møbler hvertfall!

    6. Det var utrolig fine møbler!😍 Håper dere får det kjempefint i deres nye hus😊❤️
      Elsker bloggen din!❤️ Du er et stort forbilde!😍💗

    7. Kan du lage house tour? Veldig fine møbler forresten. Gleder meg til å se det endelige resultatet.
      Vårt hus er på 400 kvm, så det ble en del møbler på oss da vi flytta. I tillegg til at vi ikke bare kjøpte på Ikea. Så det ble mye fram og tilbake.
      Digger bloggen. Heier på deg:-)

    8. Hei, du har jo sagt at før kommenterte folk høyden din. I det siste har jeg fått mye kommentarer på at jeg er for lang og tynn. Da begynner jeg å tenke man er ikke bra nok som tjukk eller tynn, høy eller lav. Jeg skjønner virkelig ingenting.
      Dette ga sikkert ikke mening for deg, men jeg deler det fordi du har følt på neste det sammme.
      Hilsen en ganske frustrert jente

    9. Hørtes slitsomt ut! Men også ganske koselig, og verdt alt strevet til slutt 🙂 Håper dere får det fint i det nye huset! Du var forresten utrolig søt og blid på det siste bildet.

    10. Har det samme borde i den vite varianten men de har heldigvis aldri flasset av🙂👍🏿så kule møbler gleder meg til det ferdige resultatet😍❤️

    11. Hei, Stina! Jeg fant bloggen din for bare en ukes tid siden, og digger virkelig bloggen og deg. Ville bare si stå på og lykke til med flyttingen. 🙂 Klem!

    12. Hei 🙂
      Så fint det blir hos dere!
      Lurer på en ting jeg veldig gjærne vil ha svar på: hvor lenge holder tennene seg hvite med en fire ukers behandling fra pro whitening? 🙂
      Håper på svar!
      Kjempe fin blogg forresten 😊

    13. Nå som du og Per Fredrik har snart har fått flyttet inn i det nye huset har du fremdeles samme tanker ang barn? Elsker bloggen din btw

    14. Kule møbler!💕
      Elsker YouTube bloggen din ser ofte på!
      Er kjempe inspirert av deg og selvtilliten din!!!!
      Plz følg meg på snap chat!👻
      Og hvis du leser denne, jeg blir drit glad!!!
      Hilsen Pernille 😘😘

    15. Så gøy å shoppe møbler! Mye fint dere hadde kjøpt. Jeg har samme spisebord, veldig fornøyd med det, er så greit når man kan slåm det ut og det er plas til alle gjestene 🙂
      Masse lykke til med byggingen. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg