Konsert + Klar for flytting!

Wow, for en helg dette har vært! I går startet Per Fredrik og jeg dagen med 5 (!!!) timer på IKEA. Og da var det ikke sånn chille og spise litt mat, og se på møbler. Neida, her snakker vi velge ut møbler til hele huset, plukke 3 fulle traller med varer rundt på varehuset, og så sitte og vente på 7 traller til med møbler.

Så yes, det var litt av et opplegg. Men veldig deilig å være ferdig med å plukke ut alt av møbler, og omg det blir så fint! Vi fant så utrolig mye fine møbler til hele huset. Tok en del bilder på IKEA, så kan vise dere noen sneakpeaks i morgen!

Etter vi var ferdige på IKEA, og hadde levert alt til hjemlevering dro vi rett til musikkflekken i Sandvika. Per Fredrik skulle spille sammen med Amaranthe på en av sangene deres under konserten deres, så vi var en del med de backstage før de gikk på, og når de hadde gått på fikk vi sett en del av konserten, før Per Fredrik gikk på sammen med de og sang.

Utrolig gøy å se Per Fredrik synge live, det er helt sykt, men vi har vært sammen i over 8 måneder, og jeg hadde ikke hørt han live før i går. Whaaaat! Men han var utrolig flink. Skikkelig stolt av kjæresten min! Filmet mens han sang, så hvis du vil se hvordan det var kan du se det HER på den ene kanalen til PF. Etter konserten hang vi en del med bandet i bussen dems, og ble ganske godt kjent. Alle i Amaranthe var så hyggelige, og flinke musikere. Så spennende å bli kjent med! 

Tror vi sovnet rundt 4 i natt, så det ble ganske sent, og da vi våknet i dag måtte PF rett hjem og jobbe. Så jeg begynte på hele pakkingen av leiligheten. Uæh, folkens vi flytter nå til helgen! Herregud som jeg gleder meg! Men fy for en jobb det har vært i dag å pakke ned alle tingene. Jeg hadde sykt mye ting oppe på loftet, som jeg måtte bære ned 5 etasjer, uten heis. I tillegg måtte jeg gå igjennom alt det, og pakke ned nesten hele leiligheten min, så det har vært litt av en jobb i dag.

Nå er det haugevis av IKEA poser i leiligheten og det ser rimelig kaotisk ut her! Kjenner jeg er så sliten at jeg nesten ikke vet hva jeg skal gjøre. Så nå tar jeg kvelden, og legger meg godt ned i sofaen. Hehe! Håper dere har hatt en fin helg også! 

 

Forresten! Nå har jeg nettopp lagt ut en giveaway på facebooksiden min, der DU kan vinne alt på bildet under. Delta HER.

 

11 kommentarer
    1. Ååh, jeg ELSKER Amaranthe! 🙂 Var på konsert med de på onsdag i Bergen 🙂 Var kanonbra! 🙂 Lykke til med pakking og flytting 🙂 Gleder meg til å se hvordan dere får det i nye huset 🙂 Klem

    2. Ser ut som du koste deg i går 🙂
      Gøy å bli kjent med bandet da 🙂
      Kan tenke meg du har pakka og rydda mye i dag, men det blir litt sånn når man skal flytte 🙂
      Du kan absolutt kose deg og slappe av med god samvittighet 🙂

    3. Vet at eg har spurt om dette før men eg har glømt hvilken innlegg eg har kommentert på 😂
      Spørsmålet: kommer du til og endre bioen din på insta når du flytter?

    4. Åååeh gu som du må ha kost deg. Amaranthe gjengen er helt fantastiske!!! Så de når de var i Bergen og spilte på Garage for noen dager siden 🙂
      Lykke til med flytting!
      Skal selv flytte nå 01/06, MYE JOBB!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg