Ukens spørsmål #110

Hvorfor er du så overlegen når du er ute? Har flere ganger sett deg, men du bare går forbi og overser meg hver gang jeg er på vei bort for og si hei 🙁
– Uæææh, det er ikke meningen! Som regel når jeg går ute går jeg helt i min egen verden, så da får jeg ikke alltid med meg alt rundt meg. Tror man blir litt sånn av å bo i Oslo, haha. Da blir man så vandt med at så mye skjer rundt seg, så da får jeg ikke med meg alt. Men så skal det sies at jeg er veldig vandt med at unge jenter stirrer på meg, men siden veldig mange kun stirrer og ikke kommer bort, føler jeg det blir kleint å gå bort og bare “halla skal du ha en selfie eller?”. Haha! 

 

Hvor er bikinien fra? Og solbrillene!!
– Bikinien er fra Cubus, og solbrillene er fra eBay. Du finner de HER. Sykt at de kun koster 31,- kr..! eBay for life ♥♥

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg har et spørsmål angående hudsminke, og du virker så dyktig. Har du en foundation å anbefale? En som har veldig god dekkevne, men som samtidig ikke føles “kakete” ut, og som sitter hele dagen? 
– Koselig å høre! Mine favoritter er “Lava art compact cushion” og “Maybelline dream satin liquid”. Begge dekker veldig bra, og sitter godt utover dagen. Et lite tips er hvis du føler foundation sklir av i løpet av dagen, kan det være fordi du ikke har brukt nok pudder til å “sette fast” foundationen. I tillegg er det viktig å velge en farge som gjerne er litt lysere enn din egen hud, så man ikke får “brunkrem skiller”. Kan godt lage et mer utfyllende innlegg med noen flere tips, om dere vil det?
 

Er det din naturlige hårfarge, eller farger du håret?
– Min naturlige hårfarge er en del lysere enn den jeg har nå. Som regel farger jeg håret mitt hver 6. uke med garnier fructise dark brown. Men det er ikke sånn veldig stor forskjell når jeg farger det. Men man ser det litt når man er ute i solen bare.

Hva er det beste du vet med sommeren?
– At det er varmt. Gud som jeg elsker å kunne gå i shorts, bikini og bare kose meg ute i sola. Føler alltid for å bli mye mer sosial når det er sommer. Da kommer man på en måte ut av den hula man har vært i hele vinteren, hehe! 

Har du og Per Fredrik planer om å gifte dere i fremtiden?
– Absolutt! Men det blir nok en stund til. Men vi har snakket om det flere ganger, og vi vet at vi kommer til å være sammen for alltid, så da kommer vi såklart til å gifte oss etterhvert. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

Hva syntes du om fan brukere på Instagram? Har en som heter stinablogg__fan😀 Jeg ble kjempe glad når du likte bilde jeg la ut❤
– Jeg syns det er utrolig koselig, og jeg setter veldig stor pris på at flere av dere bruker masse tid på å legge ut bilder og lage fine redigeringer. Ah, dere er så skjønne! 

 

Hva synes Per Fredrik om at du bruker hair exstensions?
– Jeg tror egentlig han liker at jeg bruker både hair extensions, vippe extensions og masse sminke. Det betyr jo bare at jeg vil pynte meg og være fin. I tillegg så er han glad i når jeg har langt hår, så det er ekstra koselig!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
 

Hva tenker du om plastikk operasjoner? Har du tenkt på å legge deg under kniven selv, eller har du gjort det?
– Jeg har litt blandede tanker om det egentlig. Selv har jeg aldri lagt meg under kniven, eller gjort noen sprøyte inngrep. Tror nok heller aldri at jeg kommer til å gjøre noe for å forandre utseendet mitt, da jeg liker hvordan jeg ser ut. Men jeg kommer sikkert til å ta litt botox når jeg blir eldre, for å unngå rynker.

 

Flaut, men skal gå kveldsskole i Oslo (hudpleieakademiet) neste år, men jeg kommer fra et lite sted og blir paranoid når det kommer til overfall og slik. Hvordan bør jeg unngå det? Tips siden du bor der? Steder det er mye mer enn andre? Tar imot alle tips!
– Hehe, skjønner godt at du er litt paranoid. Oslo kan være veldig skummelt om man havner i visse situasjoner. Selv om det 99% av tiden bare er koselig! Jeg vil anbefale deg å alltid ha med selvforsvarsspray. Det kan du enkelt kjøpe på Clas Ohlson. Den både sprayer en spray som svir sinnsykt i øynene, gir farge og piper ekstremt høyt i 10 min i strekk. Så den kan være kjekk å ha. Selv har jeg bodd i Oslo i 2 år og har aldri brukt den. Men den er smart å ha med så man føler at man har sjanse til å forsvare seg i tilfelle noe skulle skje.

Ellers vil jeg anbefale deg å aldri gå alene om kvelden, men det er jo ganske åpenbart. Når det kommer til steder som er verre enn andre er nok utenfor Oslo S og Brugata av de mer belastede områdene, der det ofte er mer narkomane. De er som regel ikke farlige, men det er ofte folk som står og venter så de kan rane noen der. Ganske guffent egentlig! 

 

Hvor kjøpte du genseren på det siste bildet? Den var så utrolig fin!!
– Den er fra Bik Bok! 

 

 Jeg lurte på om du hadde tannregulering når du var liten? Du har så fine tenner😊
– Takk! Selv syns jeg de er litt små egentlig. Men passer kanskje greit i og med at jeg er litt liten. Haha! Men nei, har aldri brukt tannregulering. Var så heldig å få veldig rette tenner naturlig. 


 

Lurer på hvilke av YouTube eller bloggen din du liker best? Hvis du måtte velge. Hva hadde du valgt da? PS. Elsker bloggen din men syntes det er litt gøyere med videoer❤
– Vanskelig! Men jeg tror nok det ville vært bloggen. Det er den jeg har holdt på med mest, og der jeg føler jeg får uttrykt meg best på forskjellige måter. Men selvfølgelig, elsker jeg YouTube også. Er jo en grunn til at jeg legger ut såpass mye videoer, hehe! 

 

Noe du lurer på til neste “ukens spørsmål”?

51 kommentarer
    1. Hei Stina. 🙂 Har du noen gang vurdert å bli vegetarianer/veganer? Såfall, hvorfor, hvorfor ikke? Hadde vært artig å hørt hva du tenker om det. Du snakker ganske ofte om hvordan “tester” om sukker og slikt lurer oss, og at mye av det ikke er sant, men visste du at det er slik i kjøttindustrien også? Les deg litt opp, anbefaler det virkelig.
      (Prøver å ikke være en sånn plagsom vegeterianer/veganer som tvinger andre til å gjøre det de gjør, men kunne tenkt meg se deg gjort et innlegg om dette.)
      Fortsett med den gode bloggingen!
      -Stine

    2. Til neste uke: syntes du ikke det var litt tidlig å begynne å se etter hus i januar når dere møttes i oktober?

    3. Siden du har hair extensions, sover du med flette hver natt og hvordan klarer du å holde det så fint?😊

    4. Hva hadde du gjort om Pelle K hadde plutselig spørt om å gifte med deg nå en dag dere var sammen nå snart? Og du visste ingenting om dette. 🙂

    5. Hei! Lurer på hva du synes om mammatilmichelle bloggen? Selv liker jeg ikke alle de teite overskriftene kun for klikk. Hva synes du? Klem❤️

    6. Hei Stina! Jeg lurte på om du hadde noen tips til å få vekk kviser på ryggen, jeg sliter veldig med det og har prøvd ut forskjellige såper og kremer, og ingenting virker. Håper på svar!

    7. Hei Stina! Kunne du ha skrevet litt om det å bo i Oslo (positive og negative sider ved det)? Evt litt tips og lignende for dem som vurderer å flytte dit til høsten? Digger bloggen din! 🙂

    8. Jeg lurte på hvor den shortsen du hadde på deg i innlegget med ” sommer midt haves” var fra. Jeg så i kommentarene at du skrev Gina tricot men er det lenge siden du kjøpte den fordi finner den ikke pa gina

    9. Kan du begynne å legge ut flere mat oppskrifter på bloggen?
      Hva får deg i dårlig humør?
      Hva er du redd for?
      Hvilken film så du sist?
      Hva får deg i godt humør?

    10. Kan du lage en flyttevlog når du og Per Fredrik skal flytte inn?
      (PS: Elsker bloggen din og YouTube-kanalen din, du er en veldig stor inspirasjon for meg så aldri slutt!)

    11. hei stina! først vil jeg bare si at du burde aldri slutte med blogging og youtubing, men hva fikk deg til og begynne? elsker deg❤️

    12. Når var det du fant ut at det var blogger du ville bli? Hva trodde du at du ville bli når du gikk på ungdomsskolen?:)

    13. Under det plastikk kirurgi spørsmålet skriver du, at du tror du aldri kommer til og forandre noe med utseende, fordi du liker hvordan du ser ut. Rett etter det skriver du at du sikkert kommer til å ta botox når du blir litt eldre, pga rynker. Da blir jeg litt forvirra, fordi er ikke å ta botox å forandre noe med utseende, jeg er klar over at botox ikke er permanent, og at det må fylles på, men det er allikevel noe man forandrer… Etter min mening blir det da feil og skrive som du gjør.

    14. Enig med Stine!! Men les deg litt opp før du svarer. Fordi det er utrolig mange som svarer at man trenger proteinene fra kjøtt. Men det er så mye mer til det, det er for miljøet, for din egen helse, for dyrene og for å stoppe sult.
      Liker bloggen din btw

    15. Til neste uke; skal snart flytte til en ny by hvor jeg ikke kjenner noen og hvor det kjempe små klasser. Er veldig dårlig på å treffe nye venner. Noen tips?

    16. Jeg er jente på snart atten. Bruker sminke kanskje en gang annahver uke. Haha, syns du det er rart du som bor i oslo? Her er det liksom helt innafor. Og da er det kun maskara og øyenbryn + litt farge på leppene. Syns helt ærlig ikke hudsminke er så sinnsykt fint, ser litt ut som en pynta fin cupcake liksom. Ikke vondt ment altså, du ser fin ut

    17. Hei, jeg er ganske glad i langevipper og sminke har du egt noen vipper og anbefale? Og noen puddel?❤❤Elsker deg

    18. Kan du være så snill å ta denne spørsmålsrunden på video, føler du får snakket så mye mere om hvert spørsmål da! Er så gøy å se videoen dine, elsker onsdager ❤️❤️❤️

    19. Har veldig lyst til å begynne med sminke, å jeg sminker meg litt i skjul. Men vet ikke hvordan jeg skal si det til mamma, har du noen forslag på hvordan? Og jeg har lyse bryn som jeg vil farge.

    20. Vil du gifte deg eller få barn først, isåfall hvor gammel vil du være når du gifter deg og får barn?

    21. Føler du litt på at andre i samme kull som deg er ferdig med bachelorutdanning når du selv ikke har startet? Synes du det er et press å ha bachelorutdanning i dagens samfunn?

    22. Hei Stina❤️ Bruker du noe i tilegg til Betakaroten , f.eks selvbruning? Eller får du slik farge kun med Betakaroten, synes du har en dritfin farge❤️

    23. Jeg begynner på ungdomsskolen i høst, og jeg lurte på om du har noen tips til bedre karakterer, unngå å komme opp i ekle/skumle/dumme situasjoner osv… takk for svar, du er best!<3

    24. Hvor kjøper du hårextensions? Og er det tape eller punkter? 😊
      Elsker foresten bloggen din og det at du virker så jordnær 😊

    25. Hei, Stina!
      I innlegget “Summer must haves” skrev du litt om det at du brukte face mist ofte på sommeren. Har hatt lenge lyst til å prøve en slik en, og jeg lurte på om det var noen du anbefalte? Fint hvis du kan si noe om pris, hvor du får kjøpt det, bilder osv:) Btw, bloggen din og deg er helt klart en stor favoritt.

    26. Hei, Stina.
      Jeg lurte på om du er interessert i å lære deg et fremmedspråk f.eks. tysk, fransk, spank e.l.
      Ville også bare si at jeg elsker bloggen og YouTube-kanalen din, du er en fantastisk person.
      Håper på svar:)

    27. Hei Stina! Først vil jeg bare si at jeg liker bloggen din utrolig godt, du er så ærlig kommer med så mange gode råd! Dette er et litt kleint spm, men nå som du har kjærest, regner jeg med at du barberer deg både her og der. Når jeg shaver meg nedentil, går det nesten ikke et døgn en gang før det blir stubber. Det er ikke noe behagelig. Har du noen forslag til hva jeg kan gjøre, vil jo ikke at det skal stikke der nede. Tusen takk om du svarer på dette <3

    28. Hei! Jeg lurer på om du har noe tips til å komme i gang med treningen? Har ikke trent “ordentlig” siden i fjor sommer, men jeg vil komme i gang igjen! Er forresten 16 år, og har ikke tilgang til treningssenter..
      Synes du er så flink med trening og kosthold! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg