Slik får jeg gyllen brunfarge som varer!

// annonse

Nå som sommeren er rett rundt hjørnet, tenkte jeg å gi dere et godt tips, til hvordan dere kan få en fin brunfarge. Selv fulgte jeg dette tipset i fjor, og det ga veldig bra resultater! Tipset mitt er å bruke Betakaroten. De fleste av dere har nok hørt om Betakaroten før, men for å gi dere en liten oppfriskning så er det et kosttilskudd som hjelper deg med å få en jevnere, dypere, langvarig og mer gyllen brunfarge. I tillegg beskytter den mot soleksem og solbrenthet (ps; du må fortsatt bruke solfaktor, men betakaroten hjelper huden å ta imot solen bedre så man ikke blir like fort solbrent). 

Selv er jeg ikke så glad i å ligge i solen i timesvis, fordi jeg blir altfor rastløs. Så da er Betakaroten genialt, da det gjør at man får maks utbytte av solingstiden. Også ganske kjekt i og med at vi bor i Norge, der solen kun titter frem en sjelden gang iblant.. 

Jeg bruker den Betakarotenen som er på bildene, da det er den kraftigste på markedet, og den er i tillegg originalen. 

Siden sommeren er rett rundt hjørnet, anbefaler jeg dere å starte på Betakaroten så fort som mulig. Det er fordi at man må bruke den i 2 uker før man begynner solingsperioden. Deretter kan du gjerne bruke det hele sommeren, selv om det er best å bruke det hele året for å beholde brunfargen lengst mulig, og fortsatt ha en fin gyllen tone i huden.

Et lite ekstratips er å skrubbe huden jevnlig mens du soler deg, sånn at fargen legger seg på “ny” hud, og ikke døde hudceller. Da holder brunfargen ekstra lenge!

Nå kan du få et 2 måneders forbruk til kun 149,- om du bruker DENNE linken. De har forresten også gratis frakt, så tommel opp for det!

9 kommentarer

Siste innlegg