Nye kjoler fra Nelly!

For noen dager siden klikket jeg hjem noen nye sommerkjoler fra Nelly. De har alltid så mye fine kjoler, så jeg blir ofte sittende og titte igjennom kjoleseksjonen om kvelden. I tillegg er kjolene også sykt billige. Den dyreste av disse kostet 360,- og den billigste koster kun 149. Whaaaat! Er ikke det billig så vet ikke jeg!

 

– Ok, la meg bare fortelle hvor mye jeg elsker fargen på denne kjolen. Pastell rosa med nude toner, LOVE IT! Denne passer perfekt til sommerfester. – 


Kjole – HER 

– Blonder er så sommerlig og nydelig! Denne kjolen passer like godt på fest, som på date. –

Kjole – HER

– Denne kjolen her er bare så fin! Den passer like godt til hverdags som til fest. Personlig kommer jeg nok til å bruke den til litt finere hverdags og fest anledninger. Gleder meg allerede til å bruke den! – 

Kjole – HER 

– Denne kjolen er perfekt til hverdags. Den passer både til lave og høye sko, og kan styles opp til fest og ned til hverdags. – 

Kjole – HER

Hvilken kjole likte du best?

31 kommentarer

Siste innlegg