Slik var min 17. mai feiring!

I går hadde jeg litt av en feiring! Som mange av dere fikk med dere, feiret jeg nasjonaldagen i Sandefjord, for første gang. Det ble veldig koselig! Vi startet dagen på kokeriet som ligger på brygge i sentrum, sammen med en gjeng av vennene til PF. Der ble det ganske mange glass vin, et par “sex on the beach” drinker, og veldig god stemning! Fikk også møtt flere fra familien til PF, så det gjorde det ekstra koselig! 

Etter noen timer dro vi videre på Peppes en liten tur, før PF og jeg tok turen rundt i sentrum. Fikk til og med PF med inn på tivoliet, der jeg selv var helt overbevist om at jeg skulle tørre å ta minst en karusell. Vel… Da vi kom frem til at barnekarusellene var de eneste jeg turte å ta, droppet vi det like så greit og stakk videre, for å kjøpe den tradisjonelle 17 mai soft isen. Altså, helt siden jeg var liten, har jeg alltid måttet spise softis på 17 mai. Så i år kom vi ikke unna, selv om vi begge var godt brisne! Hehe! 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Vi rakk også å halvveis få med oss borgertoget, og en tur innom La Scala, før klokken plutselig var halv 8 og jeg var supersliten. Så da tok vi kvelden der! Morsomste er at vi sovnet det minuttet vi kom hjem, og våknet opp super sultne i halv ett tiden midt på natten. Siden planen originalt var at vi skulle grille da vi kom hjem, ble heller grillingen midt på natten!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Alt i alt var det en veldig koselig dag, som merkes godt i dag. Har supervondt i føttene etter at jeg gikk på 13 cm høye sko i hele går, og litt mange glass vin! 

 

Hvordan var din feiring?

15 kommentarer
    1. Den var veldig rar. For den pleier ikke å være slik. Vi pleier å være sammen med alle på pappa sin side å spise middag. Men det gjorde vi ikke nei…
      Men jeg fikk besøk av min besteveninne isteden for middagen

    2. Min 17.mai feiring var litt andereledes enn den vanlig vis er. Vi så kusina og fetteren min gå i tog, og ga de en super overaskelse nær vi vifta med flaggene i fjesene dens når de gikk forbi😂For så og gå på cafè med noen venner. Men super koselig da. Høres ut som du også hadde en 👍🏻 17.mai!

    3. Hei Stina! Jeg har et spørsmål angående hudsminke, og du virker så dyktig. Har du en foundation å anbefale? En som har veldig god dekkevne, men som samtidig ikke føles “kakete” ut, og som sitter hele dagen? Klem

    4. kan du skrive et innlegg om anoreksia og sånt? vet det ikke har noe med 17 mai å gjøre, men likevel.. (haha) jeg begynner å utvikle det skjønner du.

    5. Måtte bare si at jeg hikk inn på blogg.no og da så jeg at du var på 5.plass i Norge! Og da kjente jeg faktisk en stolt følelse! Bra jobba<3

    6. Hei!
      dette er helt noe annet, men jeg trenger hjelp nå. Venninna mi har begynt å kutte seg. vi kaller ho Thea, har hatt et jævlig tøft liv og har det fortsatt. i dag så jeg på det og begynte å gråte. jeg klarer ikke. det er helt forferdelig. Vet ikke hva jeg skal gjøre med det.
      Jeg har også en annen venninne vi kaller henne Ingrid. Ingrid og jeg har alltid vært venner. siden vi var små. Men problemet er at Thea er en som vil prøve ut alt (alko, røyk osv) Ingrid er et englebarn. og jeg liker selv å være litt badass så jeg er mest med Thea, men da føler jeg en enorm skamfølelse overfor Ingrid. hun har gode venner, men hver gang jeg og Thea krangler går jeg liksom tilbake til ho. jeg vingler frem og tilbake liksom. Får ikke tid til dem begge, men føler jeg ikke bare kan kutte Ingrid ut for hun har alltid vært der og jeg stoler 110% på ho.
      jeg slo opp med kjæresten for en ukes tid siden. han er enda ikke ferdig med meg. jeg kysser han og sånt bare for å være snill, men for meg betyr det ingenting. Han har det litt tøft nå. Jeg vil ikke såre han igjen for jeg har vært rett og slett en drittsekk mot han.
      Jeg har ikke motivasjon til å trene lenger, jeg orker ikke å gjøre lekser eller øve til prøver. alt bare faller sammen. Vet ikke hva jeg skal gjøre. Har ingen lærere på skolen jeg stoler på så vil ikke snakke med de derfor spør jeg deg. Har du noen tips. Går i 8.kl btw

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg