17 Kjoler til 17. Mai!

Nå er 17. mai rett rundt hjørnet, og jeg er i full gang med å velge ut kjole for den store dagen. Selv har jeg ikke rukket å bestille en kjole enda, men ser nå at jeg burde gjøre det asap, siden det kun er en uke igjen, og det er mange helgedager i mellom. Så her må det bestilles hvis jeg skal rekke å få kjolen før nasjonaldagen.

Jeg vil tippe jeg ikke er den eneste som ikke har valgt ut kjole enda, så derfor vil jeg hjelpe dere å gjøre det litt lettere med å velge ut kjole. Her har jeg plukket ut 17 forskjellige favoritter, der alle koster fra 149,- til 719,-. Flere av kjolene er også på salg, og de er rabattert opptil 60%. Så her kan du gjøre et kupp!

// reklamelinker


HER  /  HER  /  HER



HER  /  HER  /  HER


HER  /  HER  

HER  /  HER  /  HER

 


HER  /  HER  /  HER

HER  /  HER  /  HER

 

Hvilken kjole likte du best?

12 kommentarer
    1. Jeg har bare en ting å si når det gjelder de som ikke har bunad til 17 mai. Gle deg anstendig og sofistikert, hold deg langt unna outfiten som likner at du skal på en nattklubb. Det er nasjonaldagen og den skal respekteres. Mao, lårkort og utringning er ikke innafor;)

    2. Hei, jeg synes det er veldig bra at du gjør det, men jeg lurte på om det er en grunn til at du legger ut videoer på en annen dag en onsdag (og lørdag)

    3. Likte den i midten på andre bilde
      Litt mer 17.mai ”aktig ”!
      Men det er min mening. Håper dere
      Får en super feiring 🎉!
      ELSKER BLOGGEN DIN 😊😊💖
      DU ER EN INSPIRERENDE PERSON! 😊👍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg