Must have i Oslo

Ååååå, endelig er sommerværet kommet til Oslo, og jeg kunne ikke vært mer overlykkelig! Jeg er en skikkelig “vær-person” og jeg blir så glad når det endelig er fint vær. Da er det så mye lettere å gå ut og være sosial, og man kan endelig få litt frisk luft også. I går tok jeg turen ut her på Frogner sammen med Line. Vi knipset litt antrekksbilder av hverandre, handlet blomster, og stakk innom forskjellige butikker. Kjøpte blant annet en ting som jeg skal vise dere i morgen. Genial for håret! 

Uansett, her er antrekksbildene Line knipset av meg i går. Gikk for en casual city look. Med converse som er et must her i Oslo, og en hatt for å gi antrekket et lite hverdagsløft! 


Okey, hvor kult er ikke lyset på bildet over? Vurderer nesten å bruke det som header! Hva tenker dere?

Sheinside – Jakke og tee

Cheap Monday – Bukse

Converse – Sko

Ukjent – Hatt

Har sommerværet kommet dit du bor også?

 

– Følg meg gjerne! – 

♥ Instagram: @stinablogg

♥ Snapchat: stinablogg

♥ Facebook: HER 

24 kommentarer
    1. Hei! Sommerværet har absolutt kommet til Bergen. Det er kjempe fint vær og så har vi langhelg så det passer bra😊 Veldig fint bilde! Du bør bruke det som header😄 Ha en super helg👌🏻💅🏻😉

    2. Bildene var dødsfine! Men, du er sikkert klar over det, fargekontrasten mellom fjeset ditt og hånden din er veldig stor. Men ellers, utrolig fint antrekk! Deilig at vårværet begynner å komme nå.

    3. Sommerværet kom hit til Fredrikstad i april! 18 grader og sol er det nå. Men skikkelig kjipt å sitte inne og pugge! xD

    4. Ja det har absolutt kommet i Stavanger, så vi skal grille nå, det blir godt.
      Btw. Elsker deg stina, kos deg i sommerværet

    5. Jeg synest du burde bruke det som header!😉😍👌🏻 det var utrolig fint å passer kanskje litt bedre til årstiden enn det du har nå😉☀️🌴 De er veldig fint de du har nå også men ja… DU ER JO FIN UANSETT😊😍👌🏻 ville bare si at du er forbilde mitt og at jeg elsker denne challangen du har❤️😉😏🍑😂 du er en fantastisk fin person og jeg ønsker deg og dine alt de beste❤️❤️👌🏻 jeg bare lurte på om de conversene du bruker er en nyere modell? Har alderi sett noen som er helt hvite🤔😊 meen de var super fine😍😍😍👌🏻 jeg elsker deg og bloggen din😉❤️ Du hjelper meg mye❤️

    6. Ja,til oss har sommerværet kommet.Det er veldig varmt så noen ganger vurderer jeg å gå med shorts:-)Forresten elsker jeg bloggen din!Leser den hver dag!Elsker deg Stina!

    7. Du e så fin i Converse, æ får ikke sagt det nok 😀
      Har læst bloggen din sia du bodde heime i Hokksund og e så vant me å se dæ i høghælla bestandi, så æ syns det e kjæmpearti og se at du går me flats åsså. 🙂 Huska spesielt at du hadde fleire par Jeffrey Campbell.

    8. Vi var i konfirmasjon i Bergen og der lå set på rundt 25 grader i solen. Så kom vi hjem til 23 grader i Haugesund. Værmeldingen sier også at de tre neste dagen skal det kommer til å bli mellom 25og 27 grader de tre neste dagene, så jeg ser frem til litt varme😘👌🏻
      PS: elsker bloggen din, du gir så mye motivasjon både i hverdagen og i min egen blogg

    9. Ja, enig, fine bilder! Du burde bruke det øverste bildet som header, er mye mer “deg.” Du er jo egentlig ikke så jålete føler jeg, som på headeren din nå… om det ikke er frekt å si da. 🙂

    10. ja du må bruke det bilde det er super fint og det er utrolig varmt her jeg bor. Å Hva liker du best av kake og is på en varm dag?
      PS- Jeg elsker bloggen din.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg