En video dere har spurt om lenge!

Håper dere har hatt en fin helg så langt. Jeg har storkost meg så langt! Tidligere i dag kom både fetteren min og kjæresten hans innom en tur, og vi ble sittende og skravle et par timer om alt mellom himmel og jord. Eller alt fra Teslabiler til det nye huset til Per Fredrik og meg, til blogging og youtube. Så det var mye å snakke om. Etterhvert kom Per Fredrik også, så det ble ekstra koselig. 

Nå har P.f og jeg nettopp laget en video til dere, som jeg tror dere kommer til å få skikkelig latterkrampe av. Skal ikke avsløre noe enda, men dere har spurt om vi kan lage en slik video en stund, så nå kan dere glede dere! 

Anyways, nå skal vi straks ut og spise på Brasserie blanche. Har aldri vært der før, men PF googlet det frem, og det skulle visst være veldig bra. Så nå blir det skikkelig date-night! 

15 kommentarer

Siste innlegg