Det jeg gleder meg mest til er

Nå er det ikke lenge igjen til sommeren er her, og jeg gleder meg ufattelig mye! Altså, sommeren er virkelig min favoritt årstid. Da kan man leve i shorts og kjoler, man kan kjenne den varme deilige solen, høre fuglene kvitre og ikke minst kan man endelig komme seg litt ut igjen. Vinteren er virkelig den årstiden der jeg tror de fleste av oss stenger oss altfor mye inne. Kanskje ikke så rart i og med at det blir iskaldt, og mørkt innen kl 16 hver dag.

Men, heldigvis er sommeren rett rundt hjørnet så nå er det bare å glede seg! Selv har jeg kjøpt inn et par sommerting som jeg gleder meg veldig til å bruke. Blant annet solbrillene og vesken på bildene. Også folkens, endelig har de begynt å selge pioner i blomsterbutikkene igjen. Bare det i seg selv er grunn til å juble. Jeg syns pioner er så utrolig fine, og de gir et skikkelig fint og sukkersøtt preg i rommet. Er dere ikke enige?

Men, før jeg runder av innlegget vil jeg gjerne høre hva DU gleder deg mest til i sommer! Selv gleder jeg meg mest til at det blir varmt og man kan være mye mer ute! 

26 kommentarer
    1. Gleder meg mest til å trene ute! Da får jeg en tre meter høy stang og masse plass rundt meg til å prøve ut diverse triks. Også er det så deilig å trene i sol og frisk luft, fremfor i en nedstøvet kjeller.

    2. Og gallopere på sommerengene,
      Gå på joggetur med hunden,
      Gå på stranda,
      Sole seg,
      Gå på tusenfryd,
      Dra til Lillehammer,
      Rideleir og bare være ute!!
      🐎🐶🏊🏼👍🏽😂🚗🏇👧🏽

    3. Jeg gleder meg aller mest til at det faktisk er en laaang ferie hvor man kan sove til man våkner, og gå rett ut i pysjen uten og fryse ihjel.
      Pluss at det er godt og varmt ute og lyst til langt på natt! Jeg bare elsker sommer så mye 😀
      Ps: kan du lage flere vlogger, altså ikke sånn 10 minutters vlogg men kanskje 20-30 min? (hehe, liker lange videoer)

    4. Reise hjem til familien i Lofoten, har ikke sett dem siden jul <3 Fjellturer og bading i havet. Grilling på stranda. Ahh, bare det å komme hjem til naturen og familien liksom, det er så ubeskrivelig. Slappe av og kose seg med sol og god mat blir jo ikke feil, er jo det som er sommer. Og så skal jeg slutte med snus! Så her skal det spares penger 😀

    5. Ja jeg elsker sommeren jeg gleder meg til at man bare kan vokne ta på seg bikinien og løpe ut på stranda og bade seg ov varmeseg😌😊

    6. Jeg elsker bloggen din! Jeg ser ofte på videoene dine på YouTube, og en dag kom jeg over en gammel video der du hadde “30dager uten sukker utfordring”, og det vil jeg veldig gjerne at du skal ha igjen. Håper du har det igjen, da skal jeg helt klart være med.

    7. Da er vi to om å glede oss! Gleder meg vanvittig til sol og varme og til å gå i kjoler og skjørt <3

    8. Gleder meg til:
      Norway cup ⚽💕
      Å overnatte på trampolina med venner 👍
      Vglista 🙌
      Bade 👙🏄
      Ferie 😍
      Og masse anna gøy 😝
      Hvor kjøpte du solbrillene de var kjempe fine 😍😘

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg