Klarer du å gjette?

I går var det virkelig alle de 4 årstidene på en dag. Først var det surt og kaldt, deretter begynte det å hagle enormt mye, faktisk så mye at det ble helt hvitt på bakken, også ble det plutselig skikkelig sol. Veldig spesielt! Men, når det ble skikkelig sol tok Per Fredrik og jeg turen til et tapas sted som ligger her på Frogner. Vi begge har fått litt dilla på tapas, så da ble det en veldig god lunsj og en flaske rødvin på Schillers tapas.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Mens vi satt og spiste fikk jeg et skikkelig superwoman øyeblikk. Jeg satt og fiklet med noe til høyre, også klarte Per Fredrik å skumpe borti rødvinsglasset mitt som var til venstre for meg, og før jeg registrerte hva som hadde skjedd hadde jeg tatt tak i glasset rett før det traff gulvet. Rimelig sykt! Èn god ting med at jeg er så skvetten i alle fall. Reaksjonsevnen er virkelig på topp! 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Etter masse god mat tok vi oss en tur i Frognerparken. Pf hadde faktisk aldri vært der, så da måtte jeg ta han med dit en tur og vise alle de merkelig statuene av nakne mennesker. Blir alltid like latterpint når jeg ser haugevis med asiatiske turister som poserer forran statuene, gjerne mens de holder på visse deler av statuene, om dere skjønner hva jeg mener..! 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Uansett, en veldig koselig søndag ble det. Forresten folkens. I morgen har jeg en stor nyhet om oss å avsløre. Noen som klarer å gjette hva det kan være? Hihi! 
 

33 kommentarer

Siste innlegg