Svar på spørsmålsrunde med kjæresten min!

Hei hei, nå er det Per Fredrik (kjæresten til Stina) som skriver. Dere kjenner meg sikkert bedre som PelleK som jeg kaller meg på YouTube og på TV. I dag skal jeg svare på spørsmål dere har stilt meg om Stina i dette innlegget som hun la ut for 2 dager siden. Det er utrolig mange som har stillt meg spørsmål, så jeg får ikke svart på alt, men skal prøve å svare på en god del. Here we go!

#1 Hvordan er det å ha en kjæreste som deler såpass mye av privatlivet sitt på nett?

Det er veldig fint for meg, for jeg er selv en offentlig person som får mye oppmerksomhet. At Stina også er kjent, og at folk følger med på hva hun gjør er veldig bra for forholdet vårt, fordi da forstår hun hvordan jeg har det også. Jeg har 1,5 millioner følgere på youtube, så det blir en del tusen kommentarer hver dag, og hvis Stina ikke hadde hatt denne bloggen tror jeg ikke hun kunne forstått hvordan jeg har det med jobben min, og hvordan det er å leve med at folk konstant har en mening om meg og forventer noe av meg. Det er jo akkurat sånn Stina har det også. Dessuten syns jeg det er fint at hun skriver om alt vi gjør, fordi da kan familien og vennene hennes se at jeg er snill og god mot henne og behandler henne bra. Det finnes ikke noe viktigere enn å behandle jenta si bra. Take notes gutta.

#2 Per Fredrik: Visste du hvem Stina var før du møtte henne på Gullsnutten? Og leste du bloggen hennes osv?

Jeg visste ikke hvem Stina var før jeg møtte henne på gullsnutten, men det er kanskje ikke så rart siden jeg da var en rockesanger på 27 år som turnerte rundt i Europa og U.S.A med bandet mitt. Er vel ikke akkurat sånne som meg som leser mest rosablogger! (Nå leser jeg bloggen hennes mer eller mindre hver eneste dag :-P)
 

#3 Når og hvor var deres første kyss?

Vårt første kyss har jeg faktisk datoen på! 12.09.2015 Det var en veldig spesiell dag, og Stina la ut sitt første bilde av oss på hennes instagram konto denne dagen hvis dere vil scrolle tilbake i tid og se. Jeg var en av kjendisene som danset på TV2 sitt TV-program “Skal Vi Danse” i fjor, og denne dagen, spurte jeg om Stina ville være med å se på sendingen. Vi hadde nemlig begynt å snakke med hverandre på facebook messenger noen dager før og hadde masse spennende å snakke om, så jeg tenkte det hadde vært koselig å møttes. Vi falt pladask for hverandre begge to denne dagen, så etter vi hadde sitti sammen med mange andre kjente mennesker og TV-folk utover natta på et hotell i Nydalen, gikk vi opp på hotell rommet mitt og snakket om dagen, og det var på det hotell rommet at vi kysset vi for første gang. 

 

#4 Synes du Stina er jålete?

Ja, veldig! Men det er ikke negativt å ha en kjæreste som alltid ser ut som en million dollar, så det er jeg bare glad for. Noen ganger når vi bare skal være oss to alene, så kan hun gå å sminke seg og gjøre seg fin, selvom hun vet at jeg syns hun er veldig vakker når hun ikke har sminke eller noe som helst. Det viser meg jo bare at hun bryr seg veldig mye, for hun vil alltid være pen for meg. Så ja, hun er veldig jålete, og det er jeg skikkelig glad for

 

#5 Hva er de 3 beste tingene med Stina og hva gjør hun som gjør deg glad?

De 3 beste tingene med Stina er at hun først og fremst har veldig god selvinnsikt, og at det derfor er veldig lett å diskutere ting med henne. Hun forsvarer seg ikke blindt fordi hun skal tøffe seg om vi har en diskusjon, men kanskje hun heller ser ting litt fra utsiden. Mennesker som er sånn er det utrolig behagelig å være rundt, for da kan man være ærlig, og om man er uenig i noe så kommer man til enighet med en gang.

En annen ting som er spesielt med henne er at hun ikke er stressa og hele tiden må ut å gjøre noe. Hun vil ikke på byen hele tiden f.eks, og det er jeg glad for, fordi det er ekstra slitsomt for oss som begge er kjente, å dra ut. Det er som regel alltid veldig mye stress forbundet med å være rundt fulle mennesker når man er kjent så selvom vi har vært ute på byen i Oslo noen ganger så foretrekker vi begge å heller dra på fine restauranter og hoteller og gjør spennende ting i hverdagen. Jeg elsker å ta med Stina på de fineste stedene, fordi hun blir så glad og gira når vi f.eks sjekker inn på den fineste suiten på et 5 stjerners hotell, eller når vi spiser på en av landets beste restauranter. Da er hun ekstra søt og gira, og det er veldig koselig å se.

Den tredje beste tingen med Stina er at hun er like avhengig av jobb som meg. Vi jobber begge hjemmefra (som regel), og selvom vi begge har lyst til å være sammen med hverandre så mye som mulig hver dag, så er vi så målrettet når det kommer til jobbene våre, at vi begge to kan ha plass til både hverandre og jobb i livet vårt. Hva Stina gjør som gjør meg glad er så mye! Hun gir meg sikkert 100 komplimenter hver dag som det lyser ærlighet og oppriktighet bak, så det er umulig å ikke være glad rundt henne, og når jeg sitter midt i en skikkelig dyp artikkel om vitenskap kan hun plutselig skyte inn med noe informasjon om f.eks golfstrømmen som jeg aldri hadde hørt om. Hun har veldig mange spesielle og gode egenskaper.

SAMSUNG CAMERA PICTURES
 

#6 Hva er favoritt tingen deres å gjøre sammen?

Det tror jeg ikke Stina lar meg skrive om på bloggen hennes for å si det sånn

 

Okay alle sammen, da sier jeg meg ferdig for denne gang. Kanskje det blir en runde til en annen gang, men nå skal Stina og meg lage noe mat, så da takker jeg for meg. Takk til alle dere som legger igjen kommentarer og støtter bloggen til Stina. Det fortjener hun virkelig, for hun jobber enormt hardt hver dag med bloggen sin, og hun er verdens nydeligste jente. 

-Per Fredrik / PelleK

23 kommentarer

Siste innlegg