Mine mål for uken!

Whoop whoop! Da var det endelig mandag igjen. Kall meg weirdo, men jeg elsker mandager! Det gir meg en skikkelig god følelse, av at jeg har en helt nye uke forran meg, og jeg kan gjøre akkurat hva jeg vil med den. Det er nesten som nyttår, bare i miniversjon. I går kveld satt jeg meg ned og skrev ned noen mål for hva jeg vil få til denne uken.

Selv syns jeg det er så viktig at man setter seg mål for hva man vil for uken, så man får maksimalt ut av tiden sin. Det trenger ikke være så gigantiske mål. Siden det kun er en uke, er det jo litt begrenset hva man rekker. Så derfor elsker jeg å sette små mål, som jeg vet at jeg kan klare om jeg setter inn litt ekstra effort! 

Mine mål for uken er;

– Kun spise godteri (sukker) på lørdag
– Gjennomføre ukens squat challenge (kan godt fortelle dere litt mer om det hvis dere vil! 
– Ta en skikkelig vårrengjøring i garderoben. 
– Jogge minst 2 turer ute i sola

Har du noen mål for uken?

– Følg meg gjerne! – 

♥ Instagram: @stinablogg

♥ Snapchat: stinablogg

♥ Facebook: HER 

13 kommentarer
    1. Mine mål er å ikke spise gidteri/sukker denne uka! Ohh! Blir vanskelig på flertal og lørdag når alle de andre spiser snop!
      Hilsen din største fan! ( som håper på svar)

    2. kan du fortelle mer om squot challengen.
      hørtest gøy ut å prøve en slik challenge, har aldri prøvd en før(finner ingen som hørtest bra ut).

    3. målene mine denne uka er å få trent x antall ganger og øve til alle prøvene vi har på skolen fremover!

    4. Mine mål denne uken er:
      – kun spise godteri/sukker på fredag ( og en sjokolade på tentamen)
      – prøve Jillian Michaels 30 day shred hele uken
      – 2 jogge turer på 3km
      Håper jeg klarer det☺️…haha
      Må også prøve å få vasket litt på rommet og sånn

    5. Mitt mål for uka: lese bloggen din hver dag, og prøve å finne inspirasjon til ett eller annet!
      Hilsen din aller største fan! Elsker bloggen din!

    6. Mine mål er å ikke stresse så mye. Har du noen erfaringer om hva du pleier å gjøre når du stresser? Hva gjør du for å unngå stress?
      Lese ut en bok. Og gjøre det bra på tentamen.

    7. Når du skal ha en vårrengjøring i skapet ditt, kunne du laget en video når du gjorde det? Synes det er veldig motiverende😊

    8. Kan du fortelle om squat-challengen? Og i samme slengen få med hva som er viktig å huske når man tar squats, slik at vi ikke belaster noen muskler feil.. Takk for et skikkelig motiverende innlegg!:-)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg