Skikkelig kjæreste-dag!

Har dere hatt en fin helg? Det har jeg! Denne helgen har Per Fredrik og jeg vært masse sammen med hverandre. Vanligvis rekker vi nesten aldri å gjøre noe på dagen, siden vi alltid jobber så mye begge to. Men i går fikk vi litt ledig tid på dagen, så da dro vi en tur på Mathallen. Vi er jo begge over middels interessert i mat, så da er det litt ekstra gøy å besøke sånne steder.

Jeg har vært på Mathallen noen ganger før, men Per Fredrik hadde aldri vært der, så da benyttet vi fridagen i går til å utforske det litt. Vi så på litt forskjellige steder å spise mat inne på Mathallen. De har jo alt ifra fransk, spansk og til asiatisk mat der, så det er mye å velge i! Vi gikk for asiatisk tapas på “atelier asian tapas”, og det var veldig godt! Har aldri testet det ut før, men det var mange spennende retter. Blant annet hjort med tamarindsaus som ble min favoritt! 


 

Etter masse god mat tok vi oss en tur i Bogstadveien for å shoppe litt. Jeg fikk handlet litt nye klær og noen leppestifter. Altså, jeg tørr faktisk ikke telle hvor mange leppestifter jeg har. Men jeg tror det begynner å bli en del nå… Får liksom aldri nok, og finner alltid nye jeg vil teste ut! Noen sminkejenter som kjenner seg igjen? Uansett, en koselig lørdag ble det, med masse mat og shopping. 

Hva har du gjort i helgen?

 

– Følg meg gjerne! – 

♥ Instagram: @stinablogg

♥ Snapchat: stinablogg

♥ Facebook: HER 

12 kommentarer

Siste innlegg