Kommer til å satse mer på YouTube!

Som jeg nevnte litt i videoen som jeg la ut i stad, var jeg i middag med United Screens i går. For dere som ikke har sett videoen jeg la ut i stad. Kan jeg kjapt fortelle hvorfor vi dro ut sammen. Jeg har nemlig sluttet i Nordic Screens etter 1,5 år da jeg følte at jeg ikke fikk nok ut av de som nettverk, og har nå gått over til United Screens som jeg har troa på at kan hjelpe meg mye mer.

Jeg har som dere sikkert har merket, lyst til å satse mer på YouTube og gjøre kanalen min bedre (bloggen kommer forresten fortsatt til å være førsteprioritet), og da er det viktig å være i et nettverk som kan hjelpe meg med nettopp dette. Det er også forresten grunnen til at jeg har begynt å legge ut videoer 2 ganger i uken, versus 1 gang som det var tidligere. Rett og slett fordi jeg elsker YouTube og har lyst til å gjøre det enda mer!

Men anyways, i går var vi en gjeng fra United Screens og et par av vi youtuberne ute for å spise litt sammen, og bli bedre kjent. Så vi dro ut på Pinerolo som ligger ved Hegdehaugsveien. Italiensk restaurant med veldig gode forretter, altså omg, absolutt verdt å ta turen innom! Hovedrettene var ganske gode også, men forrettene var best. 


Helle (t.h) alltid like seriøs 😀 

Men herregud, nå skravler jeg meg bort her. Uansett, det var veldig koselig å bli kjent med de som jobber i United Screens. Ekstra hyggelig å bli litt bedre kjent når man skal jobbe sammen. Selv om jeg er blogger og jobber 99% av tiden alene, så er det veldig koselig når man har litt kollegaer. Så nå har jeg både Nettavisen og United Screens å støtte meg på, og det er veldig godt i min jobb! 

 

– Følg meg gjerne! – 

♥ Instagram: @stinablogg

♥ Snapchat: stinablogg

♥ Facebook: HER 

12 kommentarer
    1. Vi så på Gullsnutten, så synd at ikke PelleK gikk av med seieren 🙁 Han så litt misfornøyd ut, men like kjekk, haha. Ha en fin søndag, vi skal ut å gå i regnværet<3

    2. Kan være jeg husker feil, men jeg tror du skrev et innlegg om hvordan nybegynnere finner frem på eBay, kan du linke det?❤️

    3. Må bare si først at bloggen din er utrolig inspirerende, og du blogger så bra! 🙂 Har et spørsmål om trening. Hvor mange minutter/timer bruker treningsøktene dine å vare?

    4. personlig tror jeg folk (publikum) kommer til å gå over til youtube, og blogg bli mer “ut” …. jeg liker hvert fall mye bedre å se på youtube enn å lese blogg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg