Helt forelsket!

I går var jeg innom Susanne for å fikse håret mitt. Som mange av dere kanskje har fått med dere, så er Susanne den eneste som jeg stoler nok på til å fikse håret mitt. Haha, har helt noia for å gå til vanlige frisører da de av en eller annen grunn aldri skjønner hva jeg vil ha. Mens Susanne har kjent meg siden jeg var 12 år, så hun skjønner veldig godt hvordan jeg vil at hair extensionet skal sitte. 

Anyways, Susanne sin Pomeranian hund hadde nettopp fått valper for 2 uker siden, så jeg bare måtte innom og se på de. Herregud så skjønne valpene var! De ser ut som små kosebamser, og de er fortsatt så små at de kun ligger og chiller´n enda. Så de er skikkelig rolige og søte. Og de små lydene de lagde var helt hjertesmelt! Herregud så lyst jeg får på en liten hund når jeg koste med de! 


 

Sett noe så nydelig før? Er helt forelsket jeg!

 

11 kommentarer

Siste innlegg