Ukens spørsmål #104

Hva synes du om mobbing? Har du blitt mobbet før?
– Mobbing er helt grusomt. Men jeg tror det viktigste å tenke på er at de som mobber (og ikke bare slenger bittelitt dritt) faktisk har det jævlig med seg selv, siden de er nødt til å slenge dritt til andre. Har man det bra med seg selv, har man ingen behov for å mobbe noen. Jeg har aldri blitt noe mobbet før. Men i jobben min får jeg mye netthat, men jeg har lært meg å gi blanke i det og ikke bry meg om det. Folk som slenger dritt til meg anonymt på nett sitter som regel hjemme alene og har det jævlig med seg selv. 


 

Er du venstrehendt? Eller høyrehendt?
– Jeg er venstrehendt. Knakk armen da jeg hoppet ned fra en sklie i barnehagen, og knakk høyrearmen, så han er liten følelse at det er derfor jeg er venstrehendt. Klarer faktisk å gjøre veldig mye, og skrive litt mer høyre. Hehe! 

 

Har du noen gang vurdert å bli popstjerne eller noe lignende?
– Hehehe, er ikke det alle 10 åringers drøm? Det var i alle fall min. Eller stjerne var vel min drøm. Sangstjerne visste jeg at jeg aldri kom til å bli. For herregud så sykt stygt jeg synger. 

 

Hvordan er din egentlige hårfarge?
– På bildet under har jeg ca min naturlige hårfarge. Så den er en del lysere enn det jeg har nå. 

 

Du har ikke fortalt så mye om hvilken sport du liker. Er du interessert i fotball, basket, håndball eller noe annet?
– Jeg er ikke noe sportsperson. Har faktisk aldri gått på noe som helst idrett. Eller, om man skal telle turn i en halvtime så kanskje. Dans telles kanskje som idrett? Gikk i alle fall på streetstyle dans i 7. og 8. klasse. Ellers enn det har jeg kun drevet med styrke og løping. Idrett er jeg ikke noe fan av da det er så ekstremt mye skader rundt det. Pluss at jeg hatet trening frem til jeg var 17-18 år, så det hjalp ikke saken akkurat. 

 

Lurer veldig på hvilken linje du gikk på vidregående skole, yrkesfag eller studiespesialisering?
– Første året gikk jeg mat og restaurant fag, andre året gikk jeg kokk og servitør, og tredje året gikk jeg allmenn påbygg med medieinformasjonskunnskap som fordypningsfag. Syns det var veldig gøy på kokkelinja, og lærte masse om mat som jeg fortsatt bruker. Påbygg var ganske hardt, da man må lære ekstremt mye på et år, pluss at jeg jobbet mye med bloggen. Men heldigvis gikk jeg i en klasse som var helt fantastisk, så det hjalp mye! 

 

Har du hatt en jobb utenom blogginga? Isåfall hva?
– Jeg har hatt mange andre blogger tidligere. Men de siste 2 årene har jeg kun jobbet med bloggen. Det å blogge på det nivået jeg gjør, der jeg oppdaterer så ofte + lager youtube videoer + må jobbe med sponsorer tar veldig mye tid og derfor har jeg kun tid til å jobbe med det. Men, jeg tjener såpass godt at jeg absolutt ikke trenger en jobb til, hehe! 

 

Hvor gammel var du da du flyttet hjemme fra?
– Første gangen jeg flyttet hjemmefra var jeg 18 år. Da flyttet jeg inn i en liten leilighet i Bærum for å jobbe som kokkelærling. Men da jeg ombestemte meg og ikke ville være kokk + at jeg fikk kyssesyken var jeg nødt til å flytte hjem igjen. Men da jeg var 21 flyttet jeg til Oslo, og har bodd her siden. 

 

 

Noe du lurer på til neste “ukens spørsmål”?

 

 

19 kommentarer
    1. Kan du fortelle litt om sponsorer hva de ser etter osv? og hvordan du gikk frem for og få sponsorer 🙂 ?

    2. Kan du lage video eller vise oss hvordan du farger bryna dine? Gjør du det hjemme eller gjør du det et annet sted??

    3. Er du fornøyd med navnet ditt STINA? hva ville du helst hete om du kunne velge navn selv:P
      Hvordan fikk du sponsorer ? :)))

    4. Jeg og en venninne var og kjøpte min første BH, den er alt for stor og det ser så unaturlig ut når jeg bruker den! Jeg gruer meg til å gå på skolen! Jeg har ikke sagt det til mamma og jeg lurer på om hun vil se det! Jeg er så redd! Hva skal jeg gjøre?!

    5. Kan du lage en serie på en måte som heter “stina lager mat” jeg vet ikke hva dem kan hete!😂 Siden du har gått på kokkeskole og sånt?

    6. Vet ar du og Per Fredrik ønsker å flytte sammen, men jeg lurte på når dere skal det? Er det liksom sånn at dere ser etter hus/leilighet eller ønsker dere å vente noen måneder/et halvt år/ et år?

    7. Hei, jeg har et spørsmål. Kan man få mensen smerter hvist man ikke har mensen? Jeg elsker bloggen din!!💋❤️😍

    8. Venstre hendt er ikke noe du bestemmer selv. det er noe som er bestemt når du ble født;) velig merkelig at du ikke er klar over det!

    9. 1: angrer du på bilder du har lagt ut på bloggen?
      2: er det avogtil irriterende å være venstre hendt?
      3: hvor mye trener du ukentlig?
      4: hadde du stygge/ dårlige tanker om deg selv før?
      5: har du noen gang ønsket å ikke leve?

    10. Hei Stina! Kan du begynne å variere bildebruken din littegranne? Jeg syns bildene dine begynner å gå ut litt på dato, det er det samme i hvert innlegg. Det er bilder av deg, med de samme posene, forskjellige klær selvsagt, men det er kun bilder av deg tatt i den hvite stuen din. Er så lite inspirerende! Du blogger jo bra og er dødsflink til det du gjør, og du er jo inspirerende i deg selv, få det frem i bildene dine også 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg