New in: DKNY

Da Per Fredrik og jeg var i Gøteborg forrige uke, ble jeg helt forelsket i denne vesken! Har sett etter en ny veske en stund nå, men har liksom ikke funnet den rette. Prøver å kun kjøpe litt ordentlige vesker, som jeg heller kan ha lenge og som er god kvalitet, men det er jo umulig å finne en som ikke “alle” har. Har hatt lyst på en ny en fra Michael Kors, men føler alle har vesker fra det merket, spesielt multi toten dems.

Så derfor prøver jeg å styre litt unna de. Så da jeg fant denne vesken i Gøteborg ble jeg veldig glad! Hadde først tenkt til å gå for en i svart med gulldetaljer, men det er jeg glad for at jeg ikke gjorde. Føler den hadde blitt altfor lik den jeg har fra M.K. Så derfor gikk jeg heller for en i marineblå med gulldetaljer. Sykt fin ikke sant? 

Siden jeg ikke hadde med mac’en min da jeg kjøpte den var jeg veldig spent på om den kom til å passe. Men heldigvis gjorde den det! Har forresten 13 tommer skjerm om noen skulle ønske seg lik veske. Vesken kan du forresten kjøpe HER (annonselenke)


 

9 kommentarer
    1. Åh den vesken var kjempefin! Fargene sammen på den var veldig fine 🙂 Skjønner hva du mener med å finne en veske som ikke “alle” har, denne var virkelig fin 🙂
      Håper at du får en fin helg!

    2. Utrolig fin veske! Bra at den passer til mac’en. Noe jeg kom på er at jeg savner at du har ebay hauls og videoer! Digger alt du kjøper der! Har faktisk nettopp kjøpt dekselet du kjøpte en gang. Håper du får til mer ebay innlegg, digger deg Stina, du er min blogge og treningsmotivasjon!

    3. Svar fort pils snart korps tur bussen køyrer i
      5t har ingen og sitta med og er upopulær og
      Alle har noen å sitt me men itt æ hjelp meg
      Kva gjer jeg PS mamma ska verr me er flau
      Over hunn

    4. utrolig fint med marineblått + gull 😀 elsket kjetting-detaljene på lenken. jeg er enig med deg at det er bedre å kjøpe en veske som holder lenge, de jeg har hatt fra H&M blir utslitt etter et par år 😛 og det som er fint med dyre vesker er at det er mange som vil kjøpe de brukt, dersom du skulle gå lei 🙂 jeg venter på lyserosa michael kors i posten, jeg bryr meg ikke om at alle andre har lik, jeg syns den er vakker 🙂

    5. anonym: du sitter deg sammens med mora di da. ingenting å være flau over personen som gjør alt for deg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg