5 Retters på en tirsdag

I går kveld da vi nettopp hadde sjekket inn stakk vi rett inn på hotellrestauranten for å spise litt. De har en utrolig bra gourmet restaurant her, som vi bare måtte sjekke ut! Vi endte opp med en 5 retters med masse god rødvin ved siden av. Er så utrolig koselig når man spiser så mange retter, fordi da blir man sittende ved bordet i flere timer, så man kan snakke om alt mulig mellom himmel og jord samtidig som man spiser sykt god mat! 


Om dere noensinne er i Gøteborg vil jeg absolutt anbefale dere å stikke innom restauranten på Elite Plaza hotel. 
 

9 kommentarer
    1. Hei, Stina! Først og fremst må jeg si at bloggen din er kjempebra, og du virker som en så god person! Men jeg lurer bare på en ting angående html-koder på blogg. Jeg har veldig lyst til å starte en blogg selv, men jeg er redd for at jeg kommer til å slite med koding og sånt! Tror du du kunne ha skrevet et innlegg eller laget en video om html-koder og ting man må vite om å blogge (f.eks fordeler og ulemper)? Det hadde jeg satt så stor pris på! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg