Slik trener jeg hjemme!

Er det èn ting jeg har blitt mer og mer glad i, så er det å trene hjemme. Da rekker jeg å gjøre det mye oftere, og jeg slipper å stå på gymmet med 30 andre svette mennesker. Jeg vil tippe på at jeg ikke er den eneste som liker å trene hjemme, og derfor vil jeg tipse dere om hvordan dere kan gjøre økten hjemme.

For at man ikke skal spore av å begynne med alt mulig av andre ting, er det viktig å ha et program man skal gjennomføre, og nå skal jeg dele mitt favoritt hjemmetreningsprogram. 

Alle øvelsene utføres i den rekkefølgen de står i. Ta gjerne 30 sekunder pause mellom hver av øvelsene.

– 20 Squats

– 25 Crunches

– 20 Squats 

– 45 sekunder planken

– 15 Push ups

– 10 Burpees

– 20 Crunches

– 45 sekunder planken

–  Avslutt med 5-10 minutters tøying. 

Trener du hjemme?

 

27 kommentarer
    1. Trener hver dag uten om i helgen, trener også hjemme:) liker å trene hjemme for da slipper jeg at andre ser på når jeg trener for det liker jeg ikke hehe:)

    2. Hei Stina! Jeg syns dette er veldig flaut og ubehagelig, så derfor holder jeg meg anonym. Jeg lurer på om du har noen øvelser som hjelper for bryst og rygg? Etter en litt kjip periode i høst, så gikk jeg ned i vekt og fikk en slapp kroppsholdning så merker jeg at brystne ikke er lengre like struttende og jeg sliter med mye ryggvondt og jeg har også blitt krom i ryggen, noe som ser veldig teit ut når jeg går, og ikke minst ubehagelig. Har du noen øvelser jeg kan gjøre hjemme? Helst uten manualer, ettersom jeg ikke har det.

    3. Hei Stina <3
      Veldig fint og motiverende innlegg, tror jeg skal gjøre dette imorgen eller på fredag! Tusen takk! 😀
      Bare et spørsmål: Trenger du noe oppvarming til denne treningsøkten? Isåfall, hva pleier du å gjøre som oppvarming? Tusen takk for svar, jeg elsker bloggen din! <3
      Klem, Amalie xx

    4. Å, dette var VIRKELIG motiverende! Tidligere var jeg veldig inni det å trene hver dag, men så har det dabbet litt vekk. Men nå er det ikke lenge til sommer så nå må jeg snart begynne igjen, hehe. Håper du har hatt en fin onsdag <3

    5. Hvordan får du progresjon med dette programmet uten å adde vekter? Jeg hadde kanskje orket å gjøre dette programmet i noen uker, men man vil jo ikke merke noe særlig forskjell om man gjør bare dette uten å øke i vanskelighetsstyrke. Jeg kan skjønne hvis du bruker dette programmet til bare opprettholde den formen du allerede har, men ikke for å bli mer fit. Du kunne kanskje sagt noe om dette? Evt. gitt noen tips til å øke i vanskelighetsgrad? For det er ikke noe vits i å stå der og tilslutt ta 100 crunches uten å se store forskjellen. Men nå trener jeg på senter da, og har et program. Tenkte bare at da jeg var ung og prøvde ut slike her program ga jeg alltid veldig fort opp for jeg så aldri noen resultater av det. Men hvis det gjøres riktig med muligheter for progresjon så kan det jo bli bra 🙂

    6. Hei!
      Veldig flott program! Jeg bare lurte på om du gjør flere runder eller sett når du utfører programmet?

    7. Kun ett sett altså? Fint treningsprogram det 🙂 Jeg trener hjemme i blant. Noen ganger i måneden bare. Som regel bare i 15 minutter, sånn kjapt før jeg skal i dusjen. Ellers trener jeg på Elixia 🙂

    8. Dette innlegget var sykt motiverende! Leste innlegget på kvelden og følte meg klar for å trene neste dag! Bloggen din er sykt bra! Forresten så kult at du skal gi bort to krølltanger fra MAST i giweawayen din på Instagram, selv ønsker jeg meg en sånn krølltang og den så for den/de er sykt heldig. Ha en super fin dag videre!!!

    9. Hei Stina!
      Jeg elsker mår du lager innlegg om trening, men jeg kunne virkelig ønske at du kunne hvise oss hva de forskjellige øvelsene er og hvordan de skal gjøres. Fordi jeg vet ikke hva alle øvelsene er. Syns det er litt flaut, men siden jeg ikke vet hva de er eller hva de gjør så må jeg nesten spørre. Vær så snill svar! Trenger det virkelig. Elsker bloggen din ❤️❤️❤️❤️

    10. Trener både hjemme og i hallen. (Håndball trening) Alltid like motiverende når du legger ut trenings innlegg osv. 😀

    11. Hei Stina
      Jeg trener veldig mye hjemme og ser ofte på treningsvidioene dine for og bli i og form.
      Tror du at du kan lage en no mirror makeup challenge?
      Hadde vært topp hvis du kunne gjøre det

    12. Driver med pilates, perfekt hjemmetrening! Pleier å jogge noen gang i uka også, perfekte turområder her jeg bor! Kan du forresten lage flere treningsvideoer? Er veldig gøy å se på, en skikkelig motivasjonsboost! God påske🌻

    13. Nei, jeg trener som regel aldri hjemme! Om mindre det er på en dans eller bare jeg vil øve på litt forskjellige ting!♥♥♥♥ Jeg går på freestyle Disco skjønner du! Veldig gøy men slitsomt når jeg må forberede meg til kunkuranser og sånt. Foresten kjempe fint innlegg, og jeg elsker bloggen din og Youtube kanalen din!!!!!!!!☻☻☻ >3 Skal nok prøve den trenings rutinen din ja!♥☻♥☻

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg