Spontantur

I går kom søsteren min på spontantur til meg etter hun hadde vært på jobb. Så vi stakk ned til Aker Brygge og spiste litt tapas på Delicatessen. Jeg pendler så mye mellom Sandefjord og Oslo at jeg nesten ikke rekker å pakke ut av bagen min, eller, jeg rekker faktisk ikke pakke ut av bagen min. Så å møte venner og familie blir det dårlig med om dagen, så da er det ekstra koselig når jeg rekker å møte søsteren min! 

Vi rakk også å ta litt antrekksbilder. Legger de ut litt senere i dag! 

 

4 kommentarer
    1. Har sett deg og Per Fredrik et par ganger i Sandefjord på Sushi of Norway resturaunten, har vurdert et par ganger å vinke bort til dere, men vil liksom ikke stirre dere ned og virke som en freak, haahha…..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg