Ukens spørsmål #101

Har du og Per Fredrik tenkt til å få barn?
– Akkurat nå er vi begge på et punkt i livet der vi begge er veldig opptatte, og ikke har tid til barn. Så det å få barn nå er helt uaktuelt. Om vi skal få det om noen år kan hende, men det tar vi veldig som det kommer egentlig. Vi har ingen hast! 

 

Hender det at du får bloggtørke? Hva gjør du da?
– Det hender altfor ofte. Det er vanskelig å finne på nye ideer, så jeg har alltid noen metoder som jeg bruker for å finne på nye ideer. Men disse metodene er en liten yrkeshemmelighet, hehe!

Kan du plis legge ut flere videoblogger?
– Jeg har tenkt mye frem og tilbake på det å legge ut videoer oftere. Jeg vet jo at de fleste av dere elsker når jeg legger ut videoer, så jeg har lyst til å begynne å legge ut videoer fast 2 ganger i uken. Men akkurat når jeg kommer til å starte med det, er litt uvisst enda. Men det blir ikke så lenge til. Hehe!

 

Hvilket sminkeprodukt hadde du ikke klart deg uten?
– Foundation. Det er absolutt det aller viktigste. Har til tider ganske mye urenheter i huden, og da er foundation en lifesaver! Ellers er jeg også veldig avhengig av leppestifter. Må alltid bruke det!


3 Gode og dårlige egenskaper du har?
– 3 dårlige; Jeg er veldig glemsk, jeg blir veldig fort distrahert av sosiale medier som facebook og instagram, jeg får ofte jernteppe.
– 3 gode: Jeg er veldig selvstendig, jeg er flink til å jobbe mye, jeg er alltid tidlig ute (litt kjedelig for meg som må vente, men bra for business).

Blir du påvirket av alle andre bloggere som bytter bloggplatform til å gjøre det samme? Eller foretrekker du å være her på blogg.no?
– Nei, absolutt ikke. Jeg ble spurt for lenge siden om jeg ville bytte til en annen plattform, men jeg takket nei med en gang. Blogg.no er her jeg alltid har vært, det er her jeg trives, og det er her dere er vandt med å lese bloggen min. I tillegg så jobber jeg også nå for Side2 / Nettavisen, og de stortrives jeg hos. Så nei, jeg blir ikke påvirket til å bytte til noen andre plattformer.


Hvor ville du reist akkurat nå, hvis du hadde ubegrenset med penger og tid osv?
– Til Maldivene. Gud så deilig det hadde vært å ligge på en hvit sandstrand og sløve i sola nå. Ah, det hadde vært så digg det!

 

Hvilken parfyme bruker du?
– Jeg bruker Versace bright crystal. Den lukter så sykt godt! Elsker den!


Har sett noen av sangvideoene til kjæresten din og lurer på om han synger på japansk? eller et annent asiatisk språk? og kan han det flytende?
– Han synger på mange forskjellige språk. Har faktisk ikke telling på alle språkene, men vet han har sunget på japansk, kinesisk, russisk, svensk, engelsk, fransk og enda flere. Han kan kun norsk og engelsk, men av en eller annen grunn er han veldig flink til å synge på alle mulige språk. Akkurat hvordan han klarer det har jeg null peiling på. Haha!

 

Er du flink til å spare litt av lønna di?
– Ja. Jeg kunne lett ha brukt opp alt på dyre vesker og sjampis på byen, men jeg føler det blir veldig dumt. Jeg vil heller ha en del ekstra spart i tilfelle noe skulle skje. Plutselig får man uventede regninger, og da er viktig å ha spart opp en del ekstra kroner.

 

Hvor kjøpte du de øyenskygge paliettene i de store boksene nesten helt til sist der?
– Palettet til venstre tror jeg er fra sheinside. Men jeg finner det ikke igjen på siden dems. Palettet til høyre kan du finne HER. Men vet at blivakker har masse paletter dere kan se på HER


Hva ville du jobbet som hvis du ikke var blogger?
– Hmm.. Vanskelig å tenke på egentlig. Men det ville nok blitt noe ala det jeg driver med nå. Bare at da ville jeg nok jobbet i et magasin og skrevet som journalist. Men jeg trives så mye bedre med å være blogger, og jeg håper virkelig at jeg får mulighet til å jobbe som blogger i mange år til.

 

 

Noe du lurer på til neste “ukens spørsmål”?

// vinner av V.S give away jeg hadde i forrige ukens spørsmål, ble Amalie. Har sendt deg mail!

42 kommentarer
    1. Hvilken plass er du på når det gjelder topp-listen av norske bloggere?❤️
      Har du og Per Fredrik tenkt å fløte sammen en dag? Isåfall hvor og når?😘❤️ Hus eller leilighet?☺️
      Kan du ha flere girl talk videoer?❤️ Di er så bra å hjelper meg så mye😘❤️
      Har du vert på Galdhøpiggen?🗻🏔 eller kunne du tenkt dei å gå dit? (Norges høyeste fjell) jeg har vert der og kan anbefale det veldig!☺️❤️
      Har du noen tips til hvordan å få motivation til å trene, hvordan gjøre treningen mere gøy men samtidig effektiv!😉😘💪 og hvordan å få resultater fort når du allerede har trent en stund💪❤️

    2. Er så motiverende og lese bloggen din og jeg blir så glad når jeg leser om mennesker som jobber så hardt mot et mål og får en karriere, du er dyktig og jeg håper du koser deg masse nå i påsken. Klem <3

    3. Hei til neste ukens spørsmålsrunde. Hvest du kunne ha velge deg ett dyr du ville ha vært hvordan? og hvorfor?

    4. Hei kan du lage en video, der du sier:
      Hvordan man forteller moren sin att man
      Har fott mensen
      Du er en kjempe bra jente

    5. Hei Stina :). Vist du har vanskelige og tøffe tider med Blogg OSV hva gjør du med å føle dæ bedre og har du noe tips om det? 🙂
      #til neste ukens spørsmål
      Elsker bloggen din 🙂 <3

    6. Hei Stina :). Vist du har vanskelige og tøffe tider med Blogg OSV hva gjør du med å føle dæ bedre og har du noe tips om det? 🙂
      #til neste
      ukens spørsmå
      Elsker bloggen din 🙂 <3

    7. Er du god på å spise opp den maten du kjøper, eller må du kaste en del? ( siden du er bare en person) 😉

    8. Hei, jeg har nettopp kjøpt det samme kameraet som du har, og jeg lurte på om du kunne ha ett innlegg om utstyr og linser og alt, jeg har tenkt å bruke det til filming mest … Det hadde vært veldig snilt. Takk

    9. Hvordan kan man lage en bra blogg og hvordan vet man hvor mange som faktisk leser den? er svært usikker på om jeg gjør det rett.. Elsker bloggen din btw❤️

    10. Typen din forklarer hvordan han har gjort det der med å synge på andre språk i dokumentaren som nettopp var på tv2 🙂

    11. Vil du si at du er en skikkelig rosa jente, eller har du mer rocka stil? ( vet du liker rosa, men du kler deg ofte litt rocka😊)
      Hvis du ikke hadde hatt brunt hår, hvilken farge ville du hatt da?
      Kan du ha flere diy’s? Du bleide å legge ut diy’s på yt før, men ikke i det siste)

    12. Hei, Stina! Jeg lurte på om du kan ha nesten det samme som “del din hemmelighet med meg” bare at det er mere sånd at vi kan kommentere ting vi sliter med eller trenger hjelp med som venninne problemer eller slike ting som f.eks: ?hvordan kan jeg få flere venninner? ?det er mye rykter om meg, hvordan kan jeg få det til å stoppe? ?jeg har dårlig selvtillit, hvordan få bedre og diverse sånne spørsmålitt, nesten en girltalk som handler om mobbing osv. Hvor vi kan sende spørsmål på snap eller lignende 🙂 lurte bare på det <3 elsker bloggen din, et utrolig bra forbilde

    13. Hei, vet at du veier veldig lite å er 23 år , jeg veier 57 og er 13 år 😱 Normalt? Er 1 60 høy trener 2.5 t i uka med hard trening ellers aktiv . Vil ikke være overvektig😂 Ønsker å være anonym , BTW du er super til å blogge du fortjener det så syyyykkt❤️

    14. hva heter den “kommoden/skuffe saken” du oppbevarer sminken din i, eller kan du vise linken?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg