New in: Strutsejakke

I det siste har jeg blitt helt forelsket i den nye trenden med strutsejakker. De er så sykt fine! Nesten hver gang jeg er ute og går rundt på Frogner i Oslo ser jeg jenter med de, og jeg får bare mer og mer lyst på jakkene. Da jeg i forrige uke var på shopping med Nora stakk vi innom et par butikker i Oslo som hadde disse jakkene. Men fordi jeg ville ha faux fjær (altså, ikke ekte fjær) måtte jeg bestille på nettet. I dag kom jakken i posten, og den er så sykt fin! Siden den er i grå kan man bruke den til både hverdag og fest syns jeg. Viktig med litt hverdagsglam, eller hva?


Har sett litt forskjellige steder man kan kjøpe den, men jeg kjøpte min HER i alle fall. I størrelse medium, da de er ganske små i størrelsen. 


 

Hva syns du? Jeg elsker den!

 

32 kommentarer

Siste innlegg