6 Oppfinnelser jeg skulle ønske at fantes

For 30 år siden fantes det hverken iPhone, facebook eller pcer slik de er nå. Det å tenke på hvor fort ting blir funnet opp er veldig spennende. Tenk hvordan verden ser ut om 30 år! Tenk alle de oppfinnelsene som har blitt laget, som vi nesten ikke tørr å drømme om i dag. Det er sikkert så mange oppfinnelser som finnes i fremtiden, som vi nå skulle virkelig ønske at fantes. Jeg har en god del ting på min liste, som jeg gleder meg til blir laget, og det er blant annet disse! 

 

Sminke robot
En maskin som du stiller inn hvilken øyenskygge, leppestift, osv du vil ha på, også sminker roboten deg på veldig kort tid. Tenk så mye tid vi kommer til å spare! Endelig kan vi få mye mer tid til å gjøre enda flere ting! For ikke å snakke om at vi endelig ikke trenger å stuke med å gjøre en winged eyeliner i 20 minutter, som vi til slutt ender opp med å se ut som cleopatra. 

Hologram skype
Tenk så kult det ville vært å skype med vennnene dine ved å bruke hologram? Den dagen det blir satt inn i smarttelefoner er en dag jeg gleder meg til! Herregud så kult det blir. For ikke å snakke om hvor mye mer livaktig det blir å snakke med vennene sine. Plutselig slipper man å savne sine kjære som bor langt unna!

 

Flyvende biler
Omg. Denne gleder jeg meg veldig til! Tenk så kult det blir når de finner opp biler som kan fly! Tenk da. Da slipper vi å stå midt i rushen i mange timer. Vi slipper å kjøre på svingete og dumpete veier (ja, jeg blir fort bilsjuk). Og bare tenk på den morsomme følelsen av å faktisk fly en bil!

Rengjøringsrobot
Denne her gleder jeg meg virkelig til at kommer! Tenk den dagen da det kommer roboter som vasker opp for deg. Tar vekk klesvasken, støvsuger, rydder vekk middagen, og gjerne også lager middagen. Ah, det blir et deilig liv for oss kjære late mennesker. 

 

Hunde-oversetter
Jeg gleder meg til den dagen kommer at de finner opp en maskin som klarer å oversette hva hunden din sier, og den oversetter hva du sier, sånn at man kan snakke med hunden sin. Hunder er jo ekstremt smarte dyr, og de har nok mye kult å si!

 

Tidsmaskin
Hvis de noensinne klarer å lage en tidmaskin, som gjør at vi kan oppleve historiske hendelser, uten at vi endrer fortiden, er jeg førstemann til å kjøpe en! Tenk så gøy det hadde vært å sett ekte vikinger, cleopatra, dratt på rockekonsert med Kiss på 70 tallet, sett sine egne foreldre da de var unge og så mye mer. Tenk de sykeste historietimene man hadde hatt på skolen om man hadde hatt en tidsmaskin!

 

Hvilke oppfinnelser gleder du deg til i fremtiden?

 

24 kommentarer
    1. Haha, morsomt å lese 🙂 Flyvende biler skulle jeg selv ønske at fantes. Tidsmaskin har jeg også tenkt på. Hunde-oversetter, haha 🙂 Det hadde vært noe.

    2. Hei Stina, jeg er en utrolig fan av deg. Jeg har lest bloggen din i mange år. Du er utrolig. Hadde betydd så mye hvis du svarte❤️ Digger deg!

    3. Jeg har faktisk en robot støvsuger hjemme , tror det kan bli kjøpt på blant annet el kjøp . Det er veldig greit når du kommer hjem til støvsuger hus .

    4. jeg gleder meg til en klesfinner robot som kan hjelpe til og finne ut hva jeg kan ha på meg.

    5. hehe så gøy å lese det. Jeg gleder meg til sminke roboten. Jeg kjenner det er veldig irriterende når jeg ikke får lik eyeliner ving. og alt med at jeg failer med sminken. Så hadde vært veldig greit med en sminkerobot.

    6. Og om noen år har vi alle fått roboter som gjør de kjedelige hverdagstingene og alt det tunge arbeidet vi er for late til å
      gjøre selv, da blir vel gjennomsnittvekten opp mot 150kg

    7. Albert Einstein: I fear the day that technology will surpass our human interaction. The world will have a generation of idiots.

    8. En teori jeg har, er at disse UFOene som vi mennesker glimter i blant, kanskje kan være menneskeheten om 100-1000 år. Tenk hvis UFOer er tidsmaskiner, og at menneskene drar tilbake i tid, men ikke kan vise seg fordi det da kan endre alt.

    9. Burde du ikke heller ønske deg noe som gjør noe bra for samfunnet heller? Du vil bare ha ting som er bra for deg selv, ikke noe som hjelper eller frisker opp samfunnet

    10. Enig! Men det som er dumt er at dise oppfinnelsene sikkert kommer til å koste så mye at alle “vanlige” mennesker ikke vil ha råd til det…. 🙁

    11. Jeg gleder meg til det kommer portaler som gjør at du kan dra til andre dimensjoner!👍🏻😃
      Digger deg Stina!😘

    12. Hei, jeg er helt enig med deg. Jeg gleder meg til at noen finner opp noe som gjør at dyr kan fly, ikke fugler og sånt. Men hest, hund, katt osv. Det blir gøy!
      Ps: elsker bloggen din!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg