Mitt naturlige hår

I går var jeg hos min faste frisørvenninne Susanne og fikk fikset håret mitt. Det er helt utrolig, men det er faktisk bare en person i hele verden som vet hvordan jeg liker at hair extensionet mitt skal bli satt på, og den personen er Susanne. Per Fredrik ble med når hun satt på meg håret, så vi fikk filmet en god del av hvordan det ser ut når hun setter det på. Skal lage en video der jeg viser dere det + forteller litt mer om håret mitt snart! Vet jo at mange av dere har spurt veldig mye om hvor det er fra, osv siden jeg ikke bruker det håret jeg brukte før, men et helt nytt merke. 

Grunnen til at jeg ikke har fortalt dere noe om håret enda, er fordi det er veldig viktig for meg å få testet ut håret skikkelig før jeg skriver om det. Er det en ting som er viktig for meg, så er det at jeg kun reklamerer for produkter jeg selv kan stå god for. Deres tillit til meg betyr virkelig alt! Pluss at jeg selv vet hvor kjedelig det er å kjøpe et produkt, også tester man det, for å finne ut at det er helt utrolig dårlig. Så ender man opp med å ha kastet bort masse penger på noe som virkelig ikke var verdt det, og det er det siste jeg ønsker for dere. Derfor har det tatt litt ekstra tid før jeg kunne skrive om det! 

Anyways, tenkte jeg kunne vise dere noen bilder av hvordan mitt ekte hår ser ut når det er helt rett. Ikke akkurat noe “hair – goals” for å si det sånn! Men deilig å se at det begynner å bli lengre. Hvis noen skulle lure; grunnen til at det er så tynt i tuppene er rett og slett fordi at det blender mye lettere med hair extensions når det er sånn. Så det er et lite tips til dere som sliter med at det alltid blir sånn kant der det naturlige håret slutter. Tynn ditt eget hår ut litt i bunnen, og du slipper det!

 


 

43 kommentarer

Siste innlegg