Så mye har jeg forandret meg siden 2011!

Å ha blogget i snart 6 år (!!!) har mange fordeler, en av dem er at jeg kan se tilbake i arkivet og se hvordan jeg har forandret meg i løpet av årene. Tidligere i dag ble jeg sittende og se igjennom antrekksarkivet, og så at jeg hadde forandret meg ganske mye. Både klesstilen min og utseendet har forandret seg en god del i løpet av disse årene. Siden jeg elsker å se litt throwback bilder selv, vil jeg dele de med dere også. Så dere kan få et lite tilbakeblikk på hvordan jeg så ut før!

13 september 2011

12 januar 2012

14 mars 2012

19 mars 2012

24 mars 2012

17 april 2012

1 mai 2012

21 juni 2012

6 juli 2012

19 august 2012

17 september 2012

2 oktober 2012

11 januar 2013

25 februar 2013

14 mars 2013

21 mars 2013

 

23 mai 2013

17 juni 2013

5 juli 2013

7 august 2013

6 september 2013

15 oktober 2013

12 desember 2013

21 februar 2014

21 mars 2014

16 mai 2014

20 mai 2014

21 juni 2014

19 juli 2014

8 august 2014

26 august 2014

10 september 2014

13 oktober 2014

14 januar 2015

21 januar 2015

31 mars 2015

15 april 2015

27 april 2015

8 mai 2015

3 juni 2015

25 august 2015

10 september 2015

13 oktober 2015

1 desember 2015

21 januar 2016

Rart å se tilbake på det hele egentlig. Gud så mye flinkere jeg var til å ta antrekksbilder oftere før. Nå tar jeg det så altfor sjeldent. Men det er jo iskaldt og vanskelig når man bor alene midt i byen. Så fort solen titter godt frem igjen skal jeg virkelig begynne å knipse mer antrekksbilder. For det savner jeg å gjøre!

 

Syns du at jeg har forandret meg mye?

 

55 kommentarer
    1. Når jeg ser på bildene legger jeg merke til at jeg har lest bloggen din siden begynnelsen av 2012 (!!!) tiden går fort altså! Ikke rart jeg har lest innleggene dine i fire år, du er utrolig dyktig, stå på 🙂 Ha en fin kveld.

    2. Synes du har blitt litt mer jentete (smstidig bevart den rocka stilen), synes også at du har forandret måten du tar bilder på også. Liker stilen din veldig godt! 😀

    3. Hei jeg har lest blogger dun en god stund nå og har iikke lakt merke til forandringer Før nå når jeg så disse bildene. Btw jeg likte veldig godt de bildene hvor du hadde dip day.😆

    4. Hei Stina! Har følgt bloggen din siden 2013!!! Det er kjempelenge siden! Men du har egentlig bare blitt flinkere til å sminke deg og ta bilder! Syns du er pen<3 fortsett å blogge 🙂

    5. Hei:-) 🙂 Woow så lenge du har blogget.Du er utrolig flink og jeg lurte på om du kunne ta med dette spørsmålet i ukens spørsmål ” bilde som ble tatt 16.mai.2014 slik du hadde ombre håret ditt før ,kommer du noen gang til å ha det igjen?:-) Det kledde deg veldig! Love you:-*

    6. Hahaha så mye du har forandra deg💕
      Du inspirerer meg så utrolig mye!
      Mitt største forbilde, elsker videoene dine
      Jeg bare lurer på en ting: Vist du skal
      Lage en innkjøpsvideo fra London sier man
      Innkjøp fra London eller Try on haul?
      Elsker deg💘💘💘

    7. Gratulerer, Stina! Har følgt bloggen din og YouTube veldig lenge nå! Ganske sykt at du har blogga i 6år!!! Lykke til videre❤️

    8. Herlighet, jeg har aldri sett et så flott hår eller hårfarge som den du hadde 16. mai 2014, med lyst i tuppene. Så babe! Så utrolig fresh og fin du så ut:D Ble helt satt ut jeg, at hår kan gjøre så mye. Haha. Gjett om jeg skal ønske meg den hårfargen der:)

    9. Husker spessielt den gule jakken din 😍 Du kledde/kler den veldig godt! Det er jo alltid koselig å se tilbake på gamle “minner”.

    10. girl…
      jo eldre jo finere du blir.
      har leste bloggen din siden 2014 og har merket det gjennom tiden. LYKKE TIL !!

    11. såå fort tiden har gått! husker å ha sett de bildene før, for jeg har lest bloggen din så lenge!
      du har forandret deg mye ja 🙂

    12. Hei Stina!!! Jeg ser at du har forandret deg utrolig mye i utseende, men noe som ALDRI vil bli forandre (håper og tror jeg) er din fantastiske personlighet!!! Du er en fantastisk dame og jeg elsker deg!!!!! LOVE U AND STAY BEAUTIFUL!!!!<3

    13. Syns ikke du har forandret deg så mye, bare fått en annen stil og vokst en del. Du har definitivt alltid vært pen! Og håret fra mai 2014 var syykt fint!

    14. Ja veldig du har til og med hatt blått hår 🤗😱men du har alltid vært veldig skjønn og kul💟😘🙃

    15. Fra en ung vakker jente i 2011 til en fremdeles ung, men vakker kvinne nå i 2016 😉 Takk for en flott fotosession, me like<3

    16. Når jeg ser de eldste bildene og samtidig tenker “har ikke jeg sett dette før?” tror jeg dette er et klart tegn på at jeg har lest bloggen din i mange mange år. Elsker deg Stina, du er rå!

    17. Har lest bloggen din siden 2013 (!!!) har faktisk ikke innsett at tiden har gått så fort! Du gjør en utrolig jobb som blogger og har utviklet deg til det enda finere og søtere deg, jeg trodde nesten ikke det gikk ann å bli penere enn du var i 2013, men der tok jeg feil, for se på deg nå!! Du er nydelig og kjempe talentfull!

    18. Jeg syns du var penest og mest naturlig på det første bildet i 2011:) og du KLER så mye bedre naturlige vipper, istedenfor falske!!!!

    19. Du ser ut som en skikkelig “weheartit”-jente, med rød genser og store solbriller! Så utrolig pen 🙂

    20. Åå, så utrolig kult å se tilbake på ! jeg syntes ikke du har forandra deg sykt mye, men kanskje måten du tar bildene på og kvaliteten 🙂

    21. Hei!
      Jeg begynte å lese bloggen din i 2014, ser jeg jo nå! Det var klesstilen som fanget oppmerksomheten min først, men liker de varierte innleggene du poster kombinert med den morsomme personligheten din. Jeg ble nysgjerrig og lurte på om du kunne legge ut et innlegg å vise frem skoene dine? 🙂
      Hilsen ei som eeeelsker sko!

    22. Helt ærlig så er du ganske lik deg selv enda! Du ser mye mer “voksen” ut nå enn det du gjorde før, men det er vel litt selvsagt også? 🙂 Noe jeg la merke til når jeg såg dette her, er hvor lenge jeg har lest bloggen din! Det må nesten bli fra du startet, haha! Morro 🙂

    23. Hei!
      Så gøy å se! Jeg la merke til at du lignet veldig mye på skuespilleren Natalie Dormer (som spiller i Game of Thrones) på bildet 14. mars 2012 😀

    24. Utrolig gøy å se forandringen 🙂
      Bare en liten påminnelse: når du skriver dato, husk at det skal være punktum etter datoen, altså: 18. februar. Hvis du skriver 18 februar så er det jo som du sier atten februar. Står det punktum etter blir det attende. Lett å glemme, men viktig å huske på!

    25. Ååh, så morro å se alle bildene! Husker de så godt! 🙂 Må virkelig få sagt det, jeg elsker ombre-håret du hadde! Det kledde deg så godt!

    26. 16. Mai 2014! Håret ditt var absolutt heilt nydelig! Det er slikt hår jeg ønsker meg ass!😍😍😍😍😍😍😍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg