Intervjuet av VGTV med PelleK

I dag startet jeg dagen hos VGTV med et lite intervju med meg og Per Fredrik (PelleK). Intervjuet er til Panelet og kommer ut på fredag, så det blir spennende å se hvordan det gikk! Jeg føler i alle fall at det gikk veldig bra, og blir morsomt for dere å se! Har sett panelet en del ganger fra før av, og syns det er veldig morsomt å følge med på. Da får man liksom en liten update på hva som har skjedd i rampelyset den siste tiden! 

Per Fredrik og jeg ble intervjuet om forholdet vårt, bloggingen min, og siden vi hadde nettopp vært i bryllup for Staysman, ble vi spurt om våre egne bryllupsplaner. Hehe! Så det kan dere glede dere til å se!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Per Fredrik, Morten Hegseth (som vel og merke står i sofaen. Haha!), meg og Vegard Harm!

 

Pleier du å se på Panelet?

22 kommentarer

Siste innlegg