Jeg kjøpte en bøtte full av godteri!

Da er jeg tilbake igjen i Oslo etter en helg i Fredrikstad, Sverige og Sandefjord. For en helg det har vært! Vi startet først med bryllupet for Stian (staysman), les mitt forrige innlegg for bryllupsbilder. Deretter dro vi innom Nordby senteret i Sverige en tur, siden vi først var i Fredrikstad. Selv om jeg er Frøken sunn og trening, tjohei, syns jeg alltid at godteributikker er helt kjærlighet.

Så det ble en stor bøtte med godteri der. Jadda, hvem skulle tro at treningsfreak rosabloggern skulle kjøpe 1,7 kg godteri? Ikke Per Fredrik i alle fall, som fikk total latterkrampe over hvor mye godteri jeg handlet. Men, er man i Sverige for å handle goderi, så skal man jaggu handle også, syns nå jeg! 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Etter masse godterishopping dro vi tilbake til Sandefjord. Vi klarte selvfølgelig å kjøre feil (sånn går det når man snakker seg bort og glemmer gps’en). Så vi måtte kjøre om Oslo. Og gjett hva dere! Jeg fikk lurt med Per Fredrik en tur inn på IKEA. Det er ganske godt gjort i og med at han aldri har vært der, og egentlig nekter å bli med.

Så klapp på min skulder for at jeg fikk han med! Ellers enn det var vi i Sandefjord hos Per Fredrik i natt, og har fått unnagjort en del ting i dag som vi måtte på. Og nå er jeg tilbake igjen i Oslo i leiligheten min, og klar for å jobbe litt. Håper dere har hatt en fin helg også! ♥

23 kommentarer

Siste innlegg