På hemmelig tur i ny by

Nå skriver jeg fra et hotell-rom i en by jeg sjeldent er i. Per Fredrik og jeg er invitert til noe veldig koselig, men hva vi skal og hvem vi er sammen med er hemmelig i noen få timer til. Jeg kan fortelle dere alt, og hvorfor det er hemmelig, i kveld eller i morgen. Siden jeg ikke skal poste noe bilder fra her jeg er nå enda så tok jeg noen bilder rett før jeg dro hjemmefra i går kveld. I går var en skikkelig lang dag.

Jeg var først tidlig oppe og tok bilder med Stephanie, så kom Per Fredrik og hentet meg fordi vi skulle kjøpe klær til i dag. Etter mange timer på kjøpesenteret “arkaden” i Oslo så dro vi innom et studio hvor den nye CDn til Per Fredrik blir spillt inn, og når vi var slitene og skulle kjøre helt til Sandefjord kom jeg selvfølgelig på at jeg hadde glemt å kjøpe spraytan, så vi måtte innom sandvika kjøpesenter på veien. 

Der ble vi selvfølgelig så sultene at vi endte opp med å spise til senteret stengte, og da måtte vi finne et annet sted hvor de hadde lengre åpent, å kjøpe mat til kvelden på. Hele turen hjem fra Oslo til huset hans i Sandefjord tar vanligvis 1 time og 10 minutter, men i går tror jeg vi brukte 4 timer på alt sammen. Gjett om jeg sovna fort når jeg la meg i går da! Nå må jeg løpe for å rekke det jeg skal nå. Gleder meg til å vise dere bilder og fortelle dere hvor jeg har vært!

 

17 kommentarer
    1. Hei! Tips til blogginnlegg: jeg vil gjerne ha et innlegg og tips til hva man kan bruke på byen og fester!

    2. Du er så nydelig, herregud! Jeg leser bloggen din og digger den, fordi du er så ærlig. Hadde vært sykt kult å møte deg en gang og bare snakke, fordi du virker som en utrolig koselig person! 🙂

    3. Hadde vært mye lettere å lest bloggen din om du kunne formulert setninger bedre, og ikke hatt så mange skrivefeil.. Skrives ikke sultene eller slitene.. Og noen setninger og avsnitt er så rotete at jeg må lese de flere ganger:/

    4. Hei Stina! Jeg så det innlegget der du viste noen ting du skulle kjøpe fra ebay, og jeg lurte på om den blackhead maska er sånn som stivner og som du kan dra av, eller om man må vaske den av? Elsker foresten bloggen din<3 🙂

    5. Hei, jeg vet nok hvor du er Stian/staysman avslørte deg😏😂
      Men jeg skal ikke si det er sånn at alle for vite det❤️
      Forresten du er så pen på utsiden like mye som det er på innsiden&#128151
      Hilsen Ina Kristine

    6. Stina hjelp!! Jeg bruker bh str 65 men jeg bruker ikke bh på skolen bare en t-shirt bh. Jeg er 10 år og går i fjerde klasse (til våren femte klasse) skal jeg bruke bh med bøyle på skolen? De som går i syvende de bruker bh størrelse 65a og noen har såvidt begynnt og bruke bh. Er det fortildig og bruke bh som 10 åring eller skal eg vente?
      (Kan være skrivefeil)
      -Mathea-

    7. Hei Stina! Jeg digger bloggen din og klesstilen din! Lurer på hvor du har kjøpt den rosa nattkåpa? Den var kjempe kul!

    8. Hvor er den rosa “silkekåpen” du har på deg fra? Og når kjøpte du den? (sånn i forhold til om den fortsatt er i butikk)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg