New in from Nelly!

Da det var romjulssalg på Nelly, handlet jeg inn noen nye klær. Får alltid helt dilla når det er salg. Det må jeg liksom bare shoppe! Fikk klærne i posten rett før nyttår, og rakk endelig å ta bilde av de nå. Mest fornøyd ble jeg med den svarte genseren med snøring. En slik en har jeg lett etter såååå lenge. Men alle steder jeg har prøvd de, har det bare vært sånne som ikke sitter etter, og som så slitne ut før man fikk brukt dem. Så da ble jeg overlykkelig da jeg endelig fant en på nelly!

Genser – HER

Bukse – HER

Kjole – Dessverre utsolgt i blå. Men finnes i rød (HER) og grå (HER)


Crop top – HER

 

Nå blir jeg snart hentet av Per Fredrik. Vi skal på kino og se Star Wars. Gjett om jeg gleder meg! Elsker virkelig alle Star Wars filmene. De er så bra! Gleder meg skikkelig til å se hvordan denne blir. Strengt forbudt med spoilers i kommentarfeltet nå dere!

 

      

36 kommentarer

Siste innlegg