Kickstarter året!

Uæh, helt rart å tenke på at vi er i 2016! De siste månedene har gått så utrolig fort! Men gud så glad jeg er for en frisk og ny start. I dag har jeg brukt hele dagen på å gjøre litt nytt mindset. Har blant annet sett “The Secret” og skrevet ned en del tanker og mål. Så nå gleder jeg meg til å komme igang med det nye året.

En av tingene som står høyt opp på lista er å komme inn i gode treningsrutiner igjen. De siste månedene har jeg vært altfor slapp på treningsfronten, og det har virkelig ikke vært bra for helsen min. Så nå skal jeg kickstarte året med en lørdagsøkt på gymmet! 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Har du satt noen mål for året?

 

      

29 kommentarer
    1. Haha ja: å få lest bloggen din oftere fordi jeg har veldig lite tid ofte😂 og jeg bare elsker deg så høyt Stina❤ Du er mitt forbildet

    2. Ulikt deg og mange andre, har jeg aldri hatt for vane å sette meg mål for året. Jeg prøver heller ikke ha for mange forventinger, for jeg har så lett for å bli skuffet dersom ting går helt etter planen. Likevel prøver jeg å leve hver dag med et smil om munnen, selv på dager jeg kjeder livet av meg. Men jeg har definitivt en god del ting jeg burde forbedre i løpet av året, blant annet dette med å bli et Ja-menneske, som jeg ikke har vært spesielt flink til tidligere.
      Uansett, Godt Nyttår!

    3. Jeg skal kutte ned på sukker og komme inn i
      Trening modus❤️ Også klart lese alle blogginnlegg dine

    4. Hvilket kamera og hvor har du kjøpt det?:-D
      Har også hatt en god start på året med to harde treningsøkter, godt!!

    5. Det finnes mange bloggere i Norge, men spørr du mæ så e du den beste! Æ elske dæ meir enn musikk å det sir litt 💗 rådene/tipsene/erfaringene som du deler me oss, hjelper mæ og hverdagen min så utroli masssse💖 æ håpe du får et flott blogg år, men æ lurte på en ting: kan du lage et innlegg/ en film der du gir tips til bedre karakterer, moto, hvordan lærer bedre osv på skolen, æ skjenner at æ e litt lei av skolen så noen tips som gidde mæ mer moto, så hadde det hvert 👌
      Det er en del på youtube men de e ikke så flink som du e!
      Hilsen en som leser bloggen din flere ganga om dagen 💞

    6. Mitt mål er å gjøre alt jeg kan for å få så mange som mulig til å bli veganere.
      Jeg sprer videoen. “101 reasons to go vegan” er videoen som rett og slett sier alt helt forståelig, og det er livsviktig, sånn fler milliarder liv viktig, at så mange som mulig i hele verden ser den videoen,
      på YouTube
      På slutten av året håper jeg å ha inspirert mange andre til også å bli veganer.
      Det er det aller beste du kan gjøre for kroppen din, så jeg vil bringe budet videre. Dessuten, dyrene vi spiser og melker har det helt grusomt.
      -Siri

    7. Så fin topp! Hvor er den kjøpt og er det lenge siden? 🙂 Har å lyst på en slik 🙂 hihi 🙂

    8. Ja, jeg har satt opp noen mål. Ett av mine “viktigste” mål er faktisk å endre spisevanene mine og bli 100% veganer. Noe jeg gjør for både dyrene, men også for miljøet og meg selv 🙂 ikke for å trenge noe på deg ellernoee slikt, men har du sett cowspiracy? Anbefaler den virkelig!!!

    9. Hei vet du sikkert ikke kommer til å pubilisere dette, men du kommer nok til å kese det. Kan du pliis legge ut bilder fra du var liten? Sånn barneskolen eller mindre?

    10. Så flink du er:) Du har så sykt fint hår og det ser kjempe friskt ut,sååå misunnelig<3 Jeg har satt endel mål for året og et av dem er å trene og bli sunn en gang for alle,stopp på alle unnskyldninger nå!:)

    11. Kunne du kommet med flere treningsøkter, challenge og slikt? 🙂
      men jeg har også ett blogg spørsmål. Har selv blogg, men jeg skjønner ikke åssen jeg får koblet bloggen min på bloglovin? Kunne du gitt en litt nyere oppdatering med bloggtips? Er sikkert ikke bare jeg som lurer på det.
      Godt nytt år. <3

    12. Kunne du ikke laget en video hvordan du setter opp håret med tape hair? Jeg prøvde meg med tape og trivdes med det. Men jeg trener tung styrke og mye kondisjon. Men å trene med hår overalt var ikke like digg. Prøvd å ordne det flere ganger for å sette det ppp men får det aldri fint:/

    13. Foreløpig har jeg ett mål om å komme meg inn i trenings rutinene mine igjen, å få trent 6-7 dager i uken, men sliter med å komme meg opp fra sofaen 😛
      Så jeg lurte på om du kunne skrevet ett innlegg på hvordan du kommer deg på trening , å litt motivasjon ? 🙂

    14. Har flere mål jeg ønsker å gjennomføre for hele året, samt at jeg setter meg små del mål hver måned for å være sikker på at jeg skal klare å gjennomføre dem. Ha en fin søndag videre Stina <3

    15. Heihei Stina!😌💞
      Eg elske bloggen din , videoene og😍😍
      Eg bare lure på kor den kvite komoden på siden av sofaen er fra?
      Klem💞💞

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg