Min nyttårsfeiring!

Godt nytt år! Endelig et nytt år, og det føles helt fantastisk ut! I går hadde jeg en utrolig koselig feiring med Per Fredrik og kompisene hans. Vi startet med å spise kalkunmiddag hele gjengen samlet, for så å spille litt drikkeleker, mens vi hørte på heavy metal. Morsomt og annerledes å feste med noen som ikke hører på listepop. Noe nytt for å si det sånn! Etter en god del drinker, begynte klokken å nærme seg midnatt og vi gikk ut for å se fyrverkeriet i Sandefjord sentrum. 

Rett etterpå dro vi ut på byen. Jeg har aldri vært på utesteder i Sandefjord. Så det var veldig nytt. Men wow, så koselige folk er i Sandefjord! På utestedet vi var på var det stappfullt av mennesker og kjempe god stemning. Så vi var der til langt på natt, før vi dro hjem til storesøsteren til Per Fredrik for å si hei!

Alt i alt ble det en veldig koselig kveld i Sandefjord. Gøy å feire et helt nytt sted! I dag skal jeg virkelig sette meg ned og planlegge det nye året. Dette blir så gøy! Er dere like gira på å starte 2016 som jeg er?

18 kommentarer
    1. Kan du lage en DAG-rutine? Der vi kan se hvordan du har det en hel dag so alle andre normale dager? Samt morgenrutine for det er jo en del av det, kveldsrutine osv…??? Hadde vært såååååå GØY! Jeg sitter og skriver dette med mine 7 venniner rundt meg og alle skulle ønske det!

    2. Jeg er gira på et nytt år, nye muligheter og masse masse gøy. Jeg gleder meg foreksempel til og se de se nye innleggene dine, og de nye YouTube videoene dine. Elsker deg Stina😘😍

    3. Hei stina!
      Jeg synes det var veldig gøy å se da du ringte følger nå dine! Og lurte på om du kunne gjøre det igjen i løpet av 2016😍😚😘😙

    4. Hei gleder meg til det nye året det er så sinnsykt mye drama i klassen min håper det kanskje blir litt bedre i år å gleder meg til å være med på utfordringen din den 12.januar var nettopp på gullsnutten å så at du var blitt kåret til et eller annet 1. Plass også vel jeg håper jeg har tid til å skjekke ut livestreamen på YT kanalen din😘

    5. Så koselig!
      Jeg bare ELSKER tallet 16 mer enn alt!
      Jeg vet det er veldig rart… xD
      Men jeg tror 2016 kommer til å bli fantastisk!
      Ser ut som du koste deg med Per Fredrik!
      Loves from
      -Siri

    6. Godt nytt år 🙂 Ser ut som dere hadde en kos nyttårsfeiring, men det morsomste er at vi hadde like kjoler den kvelden. Bra vi ikke var i samme party, det er kleint å møte ‘tvillingen’ sin på den måten 😀 Nå roper gymmet på oss. he he.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg