Årskavalkade – Del 4 – Oktober – Desember

Siste del av årskavalkaden! Må bare si det; for et år det har vært! Tusen takk til alle dere som har fulgt meg igjennom året. Det er virkelig dere som gjør det å være blogger til verdens best jobb. Dere er best!

Oktober

Antrekk

Lykke Sofie kom på besøk fra Stavanger til Oslo, og vi dro på Tijuana og drakk masse tequila!


Fikk endelig kjøpt en selfiestang. Har brukt den overraskende lite! Altså, jeg er jo blogger. Så den burde vel vært fast inventar i vesken, eller?

Antrekk

Var på reunion med hele klassen jeg gikk med på 3. året på videregående. Den gjengen altså! Fantastiske mennesker!

Bestemoren min og søsteren min kom på besøk, og vi spiste på vårt favorittsted i Oslo!

Feiret Halloween med herlige venninner i Drammen

November

Antrekk

Endelig begynte leiligheten å se ut sånn som jeg ville, og jeg la ut en apartment tour


Antrekk

Desember

Endelig desember, og jeg gledet meg veldig til jul!

Feiret bursdagen til Nora!

Var hjemme hos foreldrene mine, og hilste på valpene hunden dems hadde fått. Altså, er ikke dette det søteste i verden, så vet ikke jeg!

Endelig nytt hair extensions, som var suuuuper lange!


Var på juleverksted med Petter Pilgaard og Marthe Borge!

Nådde endelige 50’000 følgere på instagram!

Gikk endelig ut offentlig sammen med Per Fredrik om at vi var blitt kjærester!

Feiret jul sammen med Per Fredrik og min familie

Hvilket minne husker du best fra disse månedene?

4 kommentarer
    1. Må bare nett kommentere det, men du har utrolig fine øyner! <3 Er du klar over hvor nydelig du egentlig er?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg