Stor endring på snapchat!

Nå begynner det å bli en god stund siden jeg lagde en offentlig snapchat bruker. De siste månedene har jeg prøvd å bli flinkere til å oppdatere. Men jeg har funnet ut at jeg må gjøre en ganske stor endring om jeg skal klare å fortsette med snapchat, og hvis jeg skal klare å gjøre snapchat bedre. 

Greia er at per dags dato har jeg to brukere. En som er offentlig (stinablogg) og en privat. Hver gang jeg skal oppdatere den offentlige må jeg logge ut av den private, og inn på den offentlige. Dette tar som regel bokstavelig talt 8-10 minutter hver eneste gang. Ganske frustrerende, spesielt når jeg ofte bare vil legge ut noe kjapt i midten av et øyeblikk. Derfor ender det opp med at jeg ofte ikke får lagt ut noe annet enn “nå har jeg blogga” snapchats. Og det er jo ganske kjipt for dere som følger meg der (sykt at det er 14’000 av dere som ser på mystoryene mine!). 

 

Derfor er jeg nødt til å gjøre en endring. Hver eneste dag får jeg sikkert 200 snapchats som ikke engang er ment til meg. “Ut på kjøretur” eller “dagens middag” er ting som bare blir spam for min del. Så derfor kommer jeg fremover til å gjøre sånn at ingen kan sende meg snapchats, bortsett fra noen får venner jeg selv kommer til å legge til. Men dere kan fortsett se mystory’en min. Og hvis jeg skal for eksempel ha en snapchat Q&A eller hvis det er noe jeg ønsker å få deres feedback på, kommer jeg til å åpne sånn at alle kan sende snapchats i en viss tidsperiode. Skjønte dere hva jeg mente nå?

Så derfor må jeg gå igjennom hele snapchatten min og slette alle som jeg tidligere har lagt til (dette kommer til å ta laaaang tid..). Sånn at jeg kan begynne å kun bruke den offentlige. Dette kommer til å bli mye bedre for alle, da jeg får lagt ut mye mer mystory og slipper å bruke veldig lang tid hver eneste gang jeg skal legge ut en mystory. 

Anyways, long story short. Om du ser at jeg har slettet deg, er dette grunnen. Du kan fortsatt se alle mystory jeg legger ut 🙂

24 kommentarer
    1. Siden vi ikke kan sende snap til deg så lurte jeg på hvordan du får til sånn lang tekst?? Pliiiis svar. Elsker bloggen og YouTube kontoen din😍😘❤️

    2. Smart! Gleder meg til å se mystorene dine! (Vet ikke om jeg skrev det riktig) Kjempeglad i deg og du gjør meg bliD!😂 (Vet ikke om du skjønte det, men det er fra videoen du leser hat-kommentar) 😂😂 Ha en fin nyttårsfeiring videre!❤️❤️ Btw: kan du lage en sminkevideo?

    3. Det er sååå trist!
      Jeg har ikke snapchat enda, men jeg hadde
      gledet meg til å følge deg og sende deg
      bilder hvis jeg var på treningstur!
      Men det er det beste for deg<3

    4. Hei stina.
      Jeg vil også ha en blogg. Og når jeg sier vil så mener jeg at jeg VIL kjempemye.
      Men jeg vet ikke om jeg tør.
      Og jeg tror ikke jeg er flink nokk til å være fin.
      Jeg elsker den

    5. Hei! kan du ha en ny 50 eller 100 dager uten sukker utfordring som starter 1. januar? Føler at jeg har spist litt for mye snop i jula, og tenkte det var et bra tidspunkt og starte en ny …uten sukker utfordring.

    6. Skjønner veldig godt at du ikke orker å måtte logge inn og ut av snapchatene dine, og heller vil ha en 🙂
      Har forresten 2 spørsmål som jeg har lurt på en stund, men aldri fått noe svar på. 1. Hvordan synes du at laser hårfjerneren fungerte? Du sa du skulle fortelle litt om hvordan det går, men det har liksom aldri kommet noe innlegg 2. Hvordan går det med korsettet?
      Håper på svar, siden jeg vurderer sterkt å kjøpe disse to nå etter jul 🙂

    7. Kan du kanskje lage en sånn video der du viser dine kveldsrutiner eller noe lignende den morgenrutine videoen? Veldig gøy

    8. Så bra det blir sikkert mye enklere!:)
      Du er den beste bloggeren:-)
      Du kan jo ikke se over 10 tusen snapps og oppover 😂
      Det blir sikkert irriterene og få så mange snapps vis du ikke kan lese dem:)
      Håper det blir bedre for deg!

    9. Hei det hørtes lurt ut❤️men jeg har såååå lyst til og sende deg en snapp men da får jeg jo det ikke til😔😔

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg