Årskavalkade – Del 1 – Januar – Mars

Wow! Nesten et år er omme, og jeg sitter igjen med mange fantastiske minner. En av de aller beste tingene ved å være blogger, er at jeg kan se tilbake i bloggen og mimre. Siden vi er i slutten av 2015, vil jeg mimre litt tilbake på året som har gått. Om du nettopp har begynt å lese bloggen er dette en genial måte å bli oppdatert på det siste. Har du fulgt meg igjennom hele året, kan du være med å mimre tilbake! 

Januar 

Et av mange antrekksbilder fra Frognerparken. Som var mitt favorittsted å ta bilder da jeg bodde på Majorstua.

Jeg hadde en skikkelig jentekveld på byen, med en  gjeng av mine nærmeste venninner!

Maria og jeg fikk helt dilla på sushi!


Jeg dro på Vixen blog awards med et knippe herlige bloggvenninner!

 

Februar

Jeg fikk helt dilla på å gå på ski. Kjenner jeg gleder meg som en liten unge til snøen får lagt seg skikkelig her i Oslo, så jeg endelig kan gå på ski igjen!

Jeg feiret 22 årsdagen min med herlige venninner!

Kusinen min Eveline kom på besøk til Oslo, og vi hadde en kusinedate på Olivia!

Jeg vant årets videoblogger under Gullsnutten 

Jeg ble hektet på DIY innlegg, og skrev blant annet DETTE innlegg

Jeg fikk kontrakt med Side2 / Nettavisen, og ble blogger hos de. Et samarbeid jeg fortsatt er under, og er ekstremt fornøyd med. Helt fantastisk å være hos så flinke mennesker!

Maria og jeg gjorde en “food challenge”. Mildt sagt en morsom video!

Jeg dro på P4 vinterlyd konsert!

Jeg bodde i kollektiv, og slik så rommet ut! 

Mars

Jeg dro på hyttetur med Nordic Screens og en god youtubere.
Hele serien kan du se HER, min vlog kan du se HER

Antrekksbilder i Frognerparken

Donna, June og jeg fikk helt dilla på Villa Paradiso!

Jeg dro til Drammen for å se skisprinten med Victoria.
Typisk at vi må stå på en svær kloss for å rekke opp til å se noe!
#shortgirlproblems

Våren begynte endelig å komme, og jeg fikk helt dilla på utetrening i Frognerparken

Maria og jeg hadde en fantastisk morsom kveld ute på byen!
Antrekk

Jeg var på Side2 fest der jeg ble kjent med mine kollegaer i Side2

Antrekk

 

Del 2 april – juni kommer ut senere i dag!

 

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg