Min julefeiring!

I går hadde jeg en veldig koselig julefeiring sammen med familien min, hos moren og faren min. Vi var rett over 10 personer, så det ble en god gjeng! Mamma hadde laget skikkelig god norsk tradisjonsmiddag, med ribbe og alt som hører til. Men så norsk jeg er, så spiste jeg heller kylling. Haha!

Takler virkelig ikke ribbe. Aner ikke om det er fordi jeg er livredd for å knekke tennene på svoren, eller om det er alt fettet i kjøttet, eller hva det enn er, men jeg bare klarer ikke ribbe. Så mamma var veldig snill som hadde laget kylling i tillegg til meg! 


meg – Cornelia (tantebarnet mitt) – Madeleine (søsteren min)


Molle leker fotograf!

Jeg fikk en hel del veldig fine gaver. Blant annet et nytt kamera og fotolys. Pluss masse pynt til å ha i hjemmet. Tydelig at de i familien min leser bloggen min, for her passer absolutt alt rett inn i leiligheten min. Tror kveldens mest brukte setning ble “den var bloggvennlig” Haha! Skal lage et innlegg i morgen, så kan dere se alt jeg fikk. Mye eyecandy!


Madeleine – Fetteren min Nikolai – meg


Standard meg og alltid skulle tulle på bilder!

15 kommentarer
    1. Oj Stina, har hørt noe om at man kan ha kreft eller noen hvis pupillene er sånn der på bilder.. Kanskje du burde få det sjekka?

    2. Hei Stina!
      Kjempekoselig innlegg! Lurte på om du har lyst/tid/mulighet til å lage et oppfølgingsinnlegg om hvordan det gikk med korsettet du bestilte? Synes korsett er ganske fint egentlig, og jeg har bestilt en del ting du anbefaler her på bloggen. Sist gang var det løsvippene, og nå har jeg altså kjøpt et korsett. Blir spennende å følge med på bloggen fremover!

    3. Så koselig!
      Stina du er en superfin jente og jeg lurte på om du kunne lage en sminkekolleksjon-video. Det hadde vært fint!
      Håper du lager den!

    4. Kan du vise oss gavene dine på vidio. Plisss. Du er så skjønn digger deg. Vêr sån snill. Vær så snill med sukker på

    5. Unnskyld meg, men du selv ser VELDIG rar ut på bildene? Det kan godt være at min pc tuller, men du ser helt gul ut? Er det noen andre som har det sånn?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg